TV Markíza oslávila koncom augusta 18. narodeniny. Svoju oslavu zahájila tradične, dňom otvorených dverí, ale aj vstupom do novej vysielacej sezóny, ktorá bude špecifická viacerými novinkami. Sprevádzať ju bude predovšetkým nová skupina jinglov.

Známe tváre
Markíza sa v sérii grafických vizuálov rozhodla pre viaceré známe tváre, ktoré sú súčasťou programu komerčnej televízie. „Novinkou je textový branding daných kľúčových formátov jednotlivých jinglov,“ hovorí Lukáš Kočíšek, PR manažér TV Markíza.

 

Dodáva tiež, že jingle vznikli interne pod vedením kreatívneho riaditeľa Romana Kettnera. Jesenný grafický vizuál komerčnej televízie sa nesie v znamení seriálov Búrlivého vína a Chlapi neplačú.

Súčasťou sú aj rekvizity, ktoré dopĺňajú atmosféru seriálov, či jesenný čas. Nela Pocisková s kvetmi, Martin Mňahončák, Marek Majeský a Eva Rysová v daždivom počasí s viničom a s dáždnikmi. Chlapi neplačú majú v jingloch Marcela Chlpíka a Timura Kramára, ktorí sa hrajú s drevenými kockami, čím reprezentujú charakter seriálu a drevárske prostredie.

V jingloch aj relácie
Okrem seriálov sú vo vizuáloch aj známe tváre relácií. Zlatica Puškárová, Patrik Švajda, Jaroslav Zápala a Mária Chreneková Pietrová predstavujú TV noviny prostredníctvom času, zemegule, hodín, ale aj novín v printovej podobe. Hravým vizuálom je aj Teleráno a všetci jeho moderátori. Miesto v jingloch má aj Smotánka s Erikou Judínyovou a Farma s Kvetou Horváthovou.

Jesenné vizuály už v komerčnej televízii bežia a najbližšie by ich mali vystriedať tie zimné. Uvidíme, čím nás prekvapia.

Stanislava Andraščíková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu