So začiatkom letnej sezóny pozývala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) turistov na letnú dovolenku na Slovensku. Pozvánka sa nesie v duchu hesla Slovensko all inclusive. SACR prezentuje všestrannú ponuku našej krajiny. V mediálnom mixe sa zameriava na domácich turistov, na cestovateľov z krajín V4 a prostredníctvom globálnej TV Eurosport oslovuje potenciálnych návštevníkov v 53 krajinách sveta. SACR sa aktívne podieľa aj na príprave populárneho programu Vo štvorici po Slovensku vlakom, ktorý vysiela TV Markíza. Tvorcovia pri nakrúcaní využívajú odborné rady a tipy špecialistov zo SACR. Diváci vďaka tomu spoznajú menej známe, no veľmi zaujímavé miesta Slovenska.

„Počas letnej sezóny sme zvolili kombináciu mediálneho mixu, od ktorého očakávame vysoký zásah potenciálnych záujemcov o cestovanie. Sme presvedčení, že tak prispejeme k ďalšiemu zvýšeniu návštevnosti Slovenska. Podľa údajov Štatistického úradu SR za prvé štyri mesiace tohto roka prišlo na Slovensko medziročne o takmer 7 percent viac návštevníkov. Najviac sa nárast záujmu cestovateľov prejavil v apríli. Na Slovensku dovolenkovalo v tomto mesiaci o 14 percent viac Slovákov ako v minulom roku, počet zahraničných turistov medziročne stúpol o 15 percent,“ uviedla Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.

Do konca leta uvidia pozvánku na letnú dovolenku na Slovensku diváci televízií RTVS a Markíza, Doma a Daj to:

„Mnoho Slovákov sa pre dovolenku rozhoduje na poslednú chvíľu aj podľa toho, ako vyzerá predpoveď počasia. Umiestnením reklamných spotov o Slovensku ich chceme motivovať, aby relaxovali doma a spoznávali krásy domoviny,“ hovorí Marta Kučerová.

SACR sa aktívne podieľa aj na príprave populárneho programu Vo štvorici po Slovensku vlakom, ktorý vysiela TV Markíza. Tvorcovia pri nakrúcaní využívajú odborné rady a tipy špecialistov zo SACR. Diváci vďaka tomu spoznajú menej známe, no veľmi zaujímavé miesta Slovenska.

Videopozvánku o dovolenke na Slovensku uvidia v júli a v auguste aj návštevníci multikín na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku i v Poľsku. Multikiná boli vyberané podľa ich návštevnosti, aby sa dosiahol čo najväčší zásah na divákov.

Pozvánka na dovolenku na Slovensku sa zobrazí aj cestujúcim v autobusoch MHD. SACR využíva 292 obrazoviek v krajských mestách Bratislava, Prešov, Nitra a Košice. Ide o autobusy, ktoré poskytujú pripojenie na WiFi a denne prepravia približne 450 000 cestujúcich.

Dovolenkové inšpirácie a tipy na výlety dodáva SACR počas celého leta aj do novín a časopisov ako sú Hospodárske Noviny, Slovenka, Plus 7 dní, Pravda a denníka SME.

SACR nasadila reklamné spoty o Slovensku aj do českej televízie Prima. Pozvánka na dovolenku na Slovensko sa zobrazí divákom okruhov Prima, Zoom, Love aj Cool. Reklamný mix dopĺňa bilboardová kampaň v Prahe.

Online kampaň v krajinách V4

V rámci online kampane, ktorá sa zameriava najmä na krajiny V4 (Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Slovensko), pokračuje SACR vo využívaní vyhľadávačov Google a YouTube. Zatiaľ čo na YouTube je počas leta nasadená videopozvánka na dovolenku na Slovensku, užívateľov Google oslovuje banerová a kontextová reklama.

Zobrazí sa pri vyhľadávaní tém ako hory, príroda, turistika, Slovensko, wellness, kúpele, akvaparky, gastro, podujatia, mestá a kultúra, Bratislava a Košice. Media mix v júli a v auguste dopĺňa kampaň na sociálnej sieti Facebook. Ide o významný komunikačný kanál pre efektívnu a komplexnú komunikáciu Slovenska v on-line priestore.

„Podľa našich analýz patrí internet v regióne V4 medzi hlavné zdroje informácií pri plánovaní dovolenky. Upriamujeme pozornosť aj na portál www.slovakia.travel, zdroj pestrej cestovateľskej ponuky Slovenska v šiestich jazykoch. Vďaka tohtoročnej kampani cez Google stúpla návštevnosť portálu o viac ako 100 percent,“ dodáva Marta Kučerová.

Spot o Slovensku počas Tour de France

TV Eurosport ponúka, okrem svojho globálneho pokrytia, aj pridanú hodnotou v podobe atraktívneho mediálneho priestoru počas priamych prenosov zo športových podujatí s vysokou sledovanosťou. Spot, ktorý pozýva na Slovensko, sa zobrazil počas mimoriadne sledovaných cyklistických pretekov Tour de France s úspešným slovenským zástupcom Petrom Saganom.

„Kampaň na globálnej televíznej stanici Eurosport sa nám výborne osvedčila už v minulosti. V predchádzajúcom roku videlo spoty SACR viac ako 100 miliónov divákov v 53 krajinách sveta. Preto sme sa rozhodli pre jej opätovné využitie a pevne veríme, že sa nám s aktuálnou kampaňou, ktorá trvala od mája do konca júla, podarí dosiahnuť rovnako dobré výsledky. V kampani chceme využiť synergické efekty medzi úspechmi Petra Sagana a záujmom o krajinu, z ktorej pochádza,“ doplnila Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu