Slovenská agentúra pre cestovný ruch sa po dobrých výsledkoch kampane prostredníctvom YouTube na britskom a poľskom trhu rozhodla pre opätovné využitie tohto najobľúbenejšieho video prehliadača. S novým zimným spotom osloví potenciálnych klientov v Poľsku, Maďarsku a v Rusku.

Reklamný spot sa začal vysielať 16. decembra a jeho nasadenie potrvá do začiatku roka 2014. Video má veľký potenciál ovplyvniť rozhodovanie potenciálnych klientov pri výbere zimnej dovolenky. „Reklamnú kampaň sme spustili v krajinách, ktoré sú pre slovenský cestovný ruch v zimnej sezóne kľúčové. Očakávame, že na všetkých troch trhoch si naše video pozrie približne 70 miliónov používateľov. Spolu so spotom využívame aj inovatívne príťažlivé formáty banerov. Tie udržia pozornosť diváka dlhšie než bežné video. Spoty sú narozprávané v jazykových mutáciách jednotlivých krajín, čo zvyšuje ich zrozumiteľnosť a atraktívnosť“, objasnila Marta Kučerová, generálna riaditeľka Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Video predstavuje Slovensko ako krajinu, kde návštevníci zažijú nezabudnuteľnú zimnú dovolenku. Okrem moderných lyžiarskych stredísk sa totiž môžu zabávať aj v akvaparkoch a pri adrenalínových aktivitách.

Kampaň na YouTube je súčasťou veľkej zimnej reklamnej kampane v spomínaných troch krajinách. SACR v rámci nej komunikuje aj v kinách, v Poľsku sa spoty vysielajú napríklad aj vo varšavskom metre.

Zdroj: SACR

REKLAMAadv.: