Reklamná agentúra Zaraguza zvolila ako hlavnú tvár Mateja Cifru v novej kampani pre nápoj Rajo Active Protein. Energetický a športovo založený Sajfa, ktorý je známy svojou záľubou v behaní, motivuje mladých ľudí, aby žili zdravšie.

Rajo Active Protein je produktový rad s vysokým podielom proteínov prirodzene mliečneho pôvodu. Je určený pre mladých ľudí, ktorí sa snažia tráviť svoj voľný čas aktívne.

“Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli v kampani použiť Mateja „Sajfu“ Cifru, ktorý svojim životným štýlom stelesňuje hodnoty nového radu Active Protein,“ zdôvodnil pre výber hlavného hrdinu do reklamného spotu, Creative Team Leader reklamnej agentúry Zaraguza, Maroš Hamorský.

Pozrite si spot:

Rajo – Active protein


Spoločnosť Rajo sa vo svojom podnikaní zameriava na profesionalitu, ktorej misiou je prinášať kvalitu spotrebiteľom a zákazníkom. Súčasťou širokej produktovej ponuky je aj Rajo Active Protein, ktorý sa môže konzumovať kedykoľvek počas dňa.

“Túto ideu sme sa snažili v televíznom spote ukázať na rôznych vtipných situáciách. Preto Sajfu naháňa chuť na sladké v podobe obrovského muffinu a koláčika, v kancelárii stretáva človeka v spacáku, ktorý nestihol raňajky, alebo človeka zavaleného prácou, ktorý zase nestíha obed. Jednotlivé scény navyše Sajfa komentuje jeho vlastným humorom,“ priblížil ideu kampane Maroš Hamorský.

Reklamná agentúra Zaraguza sa v rámci kampane rozhodla pripraviť aj 2 online videá (Facebook, YouTube) pozostávajúce z vizuálne najzaujímavejších scén z TV spotu. Tie majú za úlohu zvýšiť awareness nového produktu v digitálnom prostredí.

Pre Facebook pripravila Zaraguza produktovú komunikáciu pozostávajúcu zo série videí s názvom Súboj snackov. V nich sú porovnávané nutričné a energetické hodnoty produktov Active Protein s menej zdravými snackmi, ktoré ľudia bežne konzumujú počas dňa.

https://www.facebook.com/RajoSlovensko/videos/1530249103666345/

https://www.facebook.com/RajoSlovensko/videos/1535308423160413/

 

Kampaň pre Rajo Active Protein bola spustená 10. apríla 2017 a bude prebiehať v dvoch vlnách. Prvá vlna skončí koncom júna. Druhá vlna je naplánovaná na mesiace október a november.

Cieľovou skupinou reklamnej kampane sú moderní, mladí ľudia vo veku od 20 do 45 rokov, ktorí sa chcú cítiť dobre. Dbajú o svoje zdravie – preferujú zdravý životný štýl, zaujímajú sa o to, čo jedia a čo to obsahuje. Športujú nielen pre svoje zdravie, ale aj pre to, aby dobre vyzerali.

Vizitka kampane:

Creative director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Copywriter: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazán, Jakub Gerhardt
Strategy director: Juraj Pobjecký
Account manager: Katarína Kaššová
Režisér: Miro Tallo
Produkcia: Globe Production

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu