Slovenské značky v poslednom období zahŕňajú trh produktmi, ktorých marketingová komunikácia je postavená na prepojení so slovenskými tradíciami či zvykmi. Ľudové motívy zdobia obaly výrobkov, no spoločnosti z potravinárskeho segmentu pracujú aj s príchuťami. Dôkazom je Slaná slovenská edícia do Rajo.

Acidko a tvaroh zo slanej slovenskej edície Rajo prinášajú unikátnu chuť inšpirovanú Slovenskom. Zákazníci si môžu vybrať jemne slané Acidko alebo Acidko s príchuťou syra z ovčieho a kozieho mlieka. Hodí sa na zapitie tradičných slovenských jedál alebo šalátov.

Spoločnosť Rajo okrem klasickej podpory predaja priamo v predajniach pripravila aj online kampaň z dielne reklamnej agentúry Triad, ktorej tvárou sa stal Samo Trnka, známy komik a humorista. Pod heslom „Nech hľadáte ako chcete, slovenskejšiu chuť tu veru nenájdete“ natočili niekoľko krátkych videí na sociálne siete. Ich hlavným motívom je vyzdvihnutie slanej chute a soli samotnej.

V úvode sa Samo Trnka zameria na tradičné zvyky Slovákov, ktorí svojich hostí vítali vždy chlebom a soľou. Vo videu zaznejú známe heslá „Soľ nad zlato“ či „Soľ života“, divákom vysvetlia aj význam výrazu „nemastné, neslané“.

V ďalšej časti komik vymenuje všetky obce, ktoré majú v názve soľ, ako sú Solisko, Slanec, Slanicu, Solivar, aj samotnú Soľ a Soľničku. Video končí slovnou hračkou „Vitajte na Soľvensku“.

Zatiaľ čo Acidko v slanej slovenskej edícii prišlo na trh v rámci limitovanej edície, tvarohy budú aj naďalej dostupné na trhu. Vďaka obalu inšpirovanému slovenskými motívmi, konkrétne vzormi a červeno-modrými farbami, slanú slovenskú edíciu zákazníci ľahko rozpoznajú.

 

Vizitka kampane:

reklamná agentúra: Triad
idea: hlavná myšlienka kampane je, že nech hľadáme ako chceme, slovenskejšiu chuť ako slanú a syrovú veru u nás nenájdeme. Slovenské múdrosti a frazeologizmy, zvyk vítania chlebom a soľou alebo množstvo geografických názvov ako Slaná, Soľ či Soľnička sú toho dôkazom. Práve preto Rajo prinieslo limitovanú slanú slovenskú edíciu, ktorá predstavuje typickú slovenskú chuť.
Odkedy dokedy bola online kampaň spustená: 21. 6. – 31. 8. 2018.
Čo všetko bolo súčasťou online kampane:
YouTube preroll video
Séria rôznych bumper ad videí na YouTube
Facebook posty (teasingový, receptové, videá, anketa, súťaž)
Instagram posty s receptami
Insta story video
Branding portálu Modrý koník

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu