„Postaráme sa o vás, kdekoľvek sa nachádzate“, znie hlavné posolstvo reklamného spotu, ktorý si získal sympatie obyvateľov druhej najľudnatejšej krajiny na svete.

Na vynikajúcu reklamu spoločnosti Samsung upozornil Adweek, ktorý ju označil za príjemnú a prospešnú.

Ľudia, ktorí žijú vo vidieckych oblastiach Indie, cestujú niekedy kvôli drobnej oprave svojho mobilného telefónu či televízora aj viac ako 50 míľ. Samsung túto nepriaznivú situáciu vyriešil tak, že zriadil mobilnú opravnú službu, ktorá pozostáva z 535 dodávkových vozidiel jazdiacich po celej krajine k ľuďom, ktorí potrebujú takúto službu v podobe drobnej opravy. Súčasťou propagácie tejto vynikajúcej pomoci pre obyvateľov je aj reklamná kampaň v podobe spotu, ktorý za menej ako dva týždne zaznamenal viac ako 35 miliónov zhliadnutí.

Reklamný spot, ktorý vytvorila agentúra Cheil, približuje službu Samsung – service, prostredníctvom vodičov dodávkových vozidiel, ktorí na celodennej ceste k zákazníčke, ktorá im volala kvôli pokazenému televízoru, prekonávajú množstvo rôznych prekážok. Až keď sa k nej konečne dostanú, uvedomia si, že o službu ich požiadala špeciálna zákazníčka, ktorá je hendikepovaná, konkrétne je slepá. Rozuzlenie prichádza po oprave televízie, jej zapnutí a zaujatom a radostnom počúvaní obľúbenej speváckej relácie celou rovnako postihnutou komunitou.

Reklama získala obrovskú pozitívnu odozvu spoločnosti, z čoho sa Samsung veľmi teší, táto pozitívna odozva im dáva ďalšie podnety k tejto službe, ktorá je pre nich veľkým záväzkom. „Naša nová iniciatíva rozširovania služieb aj do vidieckych oblastí Indie, až na úroveň taluka (ďalšie členenie okresu, čiže skupina niekoľkých dedín organizovaná pre príjmové/výnosné ciele), nám pomáha starať sa o našich zákazníkov, nech sú kdekoľvek,“ vyjadril sa pre Adweek o novej službe Ranjivjit Singh, CMO Samsung India.

„Samsung je bezpochyby na špici technológie, ale aj tie najpokročilejšie produkty potrebujú nejaký technický servis raz za čas. Zatiaľ čo iné spoločnosti očakávajú, že zákazník sám navštívi ich servisné centrá, Samsung namiesto toho navštívi zákazníkov u nich doma. A toto je meradlom emocionálnej investície Samsungu do svojich zákazníkov. Som rád, že film adekvátne zachytáva túto oddanosť a záväzok počas bilancie racionálnych požiadaviek v súhrne, “ povedal pre Adweek k reklamnému spotu Sagar Mahabaleshwarkar, kreatívny riaditeľ agentúry Cheil India.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu