záber z televízneho spotu

„Toto je pre všetky ženy, ktoré robia naše Vianoce šťastnými. Každý jeden rok. Buďte na seba hrdé – My na vás sme,“ vyzýva v novom vianočnom spote Lidl všetky ženy.

„Kampaň prebieha vo všetkých Lidl krajinách, kreatívu zabezpečila agentúra hamburská Überground režisérom spotu bol Nathan Price z Bigfish Berlin,“ povedal pre MediaWatch.Dog Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Kampaň je nasadená od prvej adventnej nedele až Štedrého večera a zahŕňa mediatypy, ako „ATL, BTL, spolupráca s blogermi/influencermi, tandemový spot (45s + 15s) v TV aj v kine
– ide o 360 stupňovú kampaň,“ doplnil Tomáš Bezák.

Cieľovú skupinu zákazníkov obchodného reťazca tvoria primárne ženy. Sú to práve ženy, ktoré rozhodujú v rodine o nákupe. To je dôvod prečo Lidl počas Vianoc na ne nezabúda a ušil komunikáciu na mieru práve pre ne.

Súčasťou kampane je landing page www.lidl.sk/santaclara a použitie hashtagu #santaclara na sociálnych sieťach, Lidl chce aby sa ženy podelili o svoje zážitky počas Vianoc.

Súčasť vianočného spotu tvorí skladba hudobníčky Emily Roberts:

“Každý je šťastnejší, ak vianočný čas nie je plný stresu a naozaj ide o najradostnejšie sviatky roka. Našou vianočnou kampaňou preto chceme poukázať na to, koľko tvrdej práce sa skrýva za každými Vianocami, otvoriť ľuďom oči, zastaviť sa v tom celom zhone a jednoducho povedať ďakujeme tým, ktoré si to naozaj zaslúžia. Zároveň by sme boli radi, ak by sa na prípravách podieľali všetci rovnakým dielom, pretože Vianoce budú skutočnými Vianocami iba vtedy, ak sa zbavíme stresu a tlaku. A kto tento odkaz zosobňuje lepšie než štýlová Santa Clara, žena v modrej kapucni?”, povedal Tomáš Bezák.

Prieskum výskumnej spoločnosti Nielsen realizovaný v 26 európskych krajinách dokonca potvrdil, že pre mnohých ľudí, najmä pre ženy sa začínajú Vianoce už v predstihu. I to bol dôvod, prečo sa stala tvárou vianočnej komunikácie spoločnosti Lidl žena – Santa Clara.

Už tradičnú súčasť marketingovej komunikácie tvorí i spotrebiteľská súťaž v ktorej môžu zákazníci Lidl vyhrať každý týždeň automobil značky AUDI Q3. Súťaž odštartuje 5. decembra a potrvá do 31. decembra, zapojiť sa do nej môžu všetci zákazníci, ktorí spravia nákup v hodnote 15 eur.

„Pri pokladni dostanú stieraciu kartičku s unikátnym 9-miestnym kódom, ktorý je potrebné zadať do online formulára na stránke www.lidl.sk/santaclara. Súťažiaci okamžite zistí, či sa stal výhercom jedného zo stovky trojdňových all-inclusive pobytov v Grand hoteli Permon. Ak nie, môže sa zapojiť do žrebovania o hlavnú cenu – jeden zo štyroch automobilov značky Audi,“ uviedla spoločnosť.

Pozrite si originál videoklip, ktorého pieseň je použitá v reklame:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=XbVHCjArfZU

Vizuály kampane:

santa-clara-sa-stala-tvarou-tohtorocnej-vianocnej-kampane-lidl-namiesto-tradicneho-santa-clausa-vizual-kampane-banner
zdroj: 1st Class Agency,
santa-clara-sa-stala-tvarou-tohtorocnej-vianocnej-kampane-lidl-namiesto-tradicneho-santa-clausa-vizual-kampane-letak
vizuál letáku (zdroj: 1st Class Agency)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu