Saudskoarabské úrady zablokovali 41 domácich internetových novín, ktoré údajne fungovali bez potrebnej licencie. Oznámila to agentúra Sinchua s odvolaním sa na miestne médiá.

Podľa ministerstva kultúry a informácií v Rijáde webové periodiká vychádzali bez oficiálneho povolenia. K zablokovaniu serverov došlo po tom, ako ich prevádzkovatelia nevyužili ani predĺženú lehotu na získanie licencie.

Hovorca ministerstva obvinil niektoré z internetových novín z presadzovania bližšie nešpecifikovanej skrytej agendy.

Pred zablokovaním desiatok serverov v Saudskej Arábii celkovo vychádzalo zhruba 80 tlačených aj internetových periodík, väčšinou v arabskom jazyku.

 

Zdroj: TASR
Ilustračná fotografia: masmediálne.info

REKLAMAadv.: