Slovenské centrum dizajnu vyhlásilo Národnú cenu za komunikačný dizajn 2016. Súťaž je určená reklamným agentúram, študentom grafického dizajnu, grafickým dizajnérom a štúdiám. Pôjde o prvú a doteraz najväčšiu prehliadku komunikačného dizajnu na Slovensku. Práce vyhodnotí medzinárodná porota a okrem toho prebehne aj udelenie Ceny verejnosti a Ceny zástupcov médií.

Po prvý krát bude súťaž Národná cena za dizajn venovaná výlučne komunikačnému dizajnu. Súťažiť sa bude v štyroch kategóriách – profesionálny, študentský a experimentálny komunikačný dizajn.

„Predmetom súťaže je hodnotenie komunikačného dizajnu chápaného ako nástroje, procesy, výsledky, princípy a technológie tvorby určené na sprostredkovanie informácie. Zahŕňa širokú škálu diel od jednotlivého produktu po komplexné komunikačné systémy a procesy tvorby,“ uviedol organizátor súťaže Slovenské centrum dizajnu.

Prihlasovať môžete práce, ako sú Logotypy/identita firmy, dizajn manuály, plagáty, billboardy, komunikačné nosiče, dizajn autorského písma, knihy, časopisy, noviny, katalógy, brožúry, ilustrácie pre médiá, karikatúry, dizajn webových stránok, internetových bannerov, dizajn mobilných aplikácií, dizajn hier, ale aj navigačných systémov, e-kníh, sociálnych sietí na internete, komunikačný dizajn výstav, podujatí, obchodných priestorov a architektúre a ďalšie.

Prihlasovanie prác prebieha od 12. januára do 29. februára 2015 prostredníctvom online formulára dostupného na webovej stránke Slovenského centra dizajnu. Práce bude hodnotiť medzinárodná porota, výsledky budú predstavené v apríli a slávnostné udelenie cien sa uskutoční 27. mája 2016.

Práce budú pre verejnosť predstavené formou výstavy v priestoroch galérie Satelit a v podkroví galérie Slovenského múzea dizajnu v Hurbanových kasárňach v Bratislave.

Všetky informácie o súťaži > pozri

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu