Sebastian, jazdec tímu Scuderia Ferrari sa stal súčasťou nachytávky v kampani na palivo Shell V-Power Nitro+. Svoj monopost F1 zaparkoval priamo na budapeštianskej čerpacej stanici Shell neďaleko automobilového okruhu Hungaroring.

Vodiči na čerpacej stanici ostali zaskočení, keď na mieste kde stál len pred malou chvíľou ich automobil sa znenazdajky objavil monopost F1 a štvornásobný majster sveta Formule 1.

Video je súčasťou kampane na palivo s názvom Shell V-Power Nitro+ , ktoré používa na súťažnom okruhu aj monopost Scuderia Ferrari počas súťaže Formula 1 v aktuálnom ročníku Majstrovstiev sveta FIA 2015.

Palivo Shell V-Power Nitro+ je dostupné aj pre radových motoristov na viac ako tisícke čerpacích staníc Shell v strednej a východnej Európe.

Video so Sebastianom si pozrelo na YouTube od 6. novembra, kedy bolo zverejnené, už viac ako 200 tisíc divákov.

Využitie pranku/nachytávky v marketingovej komunikácii sa v poslednom čase stáva veľmi populárnym.

Napríklad v Českej republike bol prank použitý agentúrou PR.Konektor pre kampaň televízneho kanála AMC a rádia Evropa 2, keď nachytali moderátora Leoša Mareše. Video si doteraz pozrelo viac ako 370 tisíc divákov. Viac informácií.

https://www.youtube.com/watch?v=ijjR01RAo9A
Aktualizované:

Prank využíva virálny marketing, kedy sami diváci spontánne šíria video na sociálnych sieťach a zabezpečia tak (často nevedomky) efektívnu propagáciu produktu, či posilnenie povedomia o značke. Virálny marketing umožňuje viesť kampaň s efektívne vynaloženými nákladmi, v pomere –  cena vs. počet oslovených recipientov.

Fenomén pranku používali spočiatku prevažne len youtuberi na sebapropagáciu a aby zarábali na počte videní. Na Slovensku patrí medzi najznámejších video-logerov GoGo a v Čechách sú to napríklad ViralBrothers:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu