zdroj foto: Pierre Baguette

Ambasádorom značky je známy šéfkuchár, ktorý s Pierre Baguette spolupracuje už dlhšie obdobie. Diváci ho poznajú, ako arbitra z kuchárskej show „Moja mama varí lepšie, ako tvoja“ televízie JOJ. V aktuálnej kampani Marek Ort vyzýva zákazníkov, aby pomohli vytvoriť chuť pre novú bagetu. Za odmenu získajú nielen finančnú odmenu, ale na bagete, bude vyobrazená aj fotografia autora jej receptu. Kampaň je z dielne agentúry Core4.

„Idea kampane vznikla vlastne jednak z potreby dostať sa trošku bližšie k spotrebiteľovi a dať mu možnosť spolupodieľať sa na tvorbe produktu, a tiež z toho dôvodu, že sme si uvedomili, že ponúkame síce množstvo originálnych receptúr svetových kuchýň, no nemáme vo svojom portfóliu zástupcu typickej domácej kuchyne,“ povedal pre MediaWatch.Dog Michal Sivko, Marketing Manager značky Pierre Baguette zo spoločnosti Fekollini.

„Preto sme si povedali, že dať možnosť spolupodieľať sa na tvorbe bagety podľa vlastnej kuchyne by mohla byť tá správna aktivita, ktorá ľudí bude baviť. Nápad urobiť niečo „podľa domácej kuchyne“ sme vzali doslova a od ľudí zbierame tipy na jedlá, ktoré doma varia najčastejšie. Jedno z nich vyberie Marek Ort a spoločne s jeho autorom pripraví vo výrobe v Sládkovičove jeho bagetovú verziu. Bagete dáme originálny názov a na jej obale sa ocitne aj samotný výherca,“ doplnil Sivko.

Cieľovú skupinu značky tvoria mladí ľudia vo veku do 30 rokov, ktorí majú životný štýl „on-the-go“, behajú za svojimi aktivitami a často majú málo času na jedlo.

Kampaň používa slogan „Prvá bageta, čo ťa bude volať šéf“, je on air od 6. februára do 26. februára. Súčasťou kampane je i microsite www.tvojabageta.sk. Súťaž potrvá do 5. marca.

„Komunikácia je hlavne v online priestore, využívame rôzne formáty Facebooku, ale tiež online PR články na vybraných portáloch, sponsored stories cez Strossle widget a tiež spoluprácu s influencermi, resp. bloggermi (konkrétne s bloggerkou Fresshion). Jeden z komunikačných kanálov je tiež rádio, kde sme mali klasický rádio spot. A samozrejme komunikácia v mieste predaja cez naše predajné vitríny,“ povedal Sivko.

Po končení súťaže kampaň pokračuje na sociálnej sieti Facebook, kde bude značka komunikovať obsah spojený s vývojom a prípravou novej chute až po uvedenie novej bagety na trh.

„Chceme celkovo viac počúvať svojich spotrebiteľov a chceme, aby značka Pierre Baguette bola súčasťou ich života. Aj keď je tu značka Pierre Baguette už vyše 15 rokov, s komunikáciou začala prakticky len pred rokom a máme v tomto smere čo dobiehať. Ale máme všetky predpoklady k tomu, aby sme boli úspešní. Základ je samozrejme produkt, a ten máme naozaj dobrý a kvalitný. Chceme zbúrať zažité predstavy, že rýchle občerstvenie a obzvlášť balené jedlo musí byť len tá posledná voľba, keď sa človek chce najesť – chceme ľuďom ukázať, že sa to dá robiť aj kvalitne, poctivo a s vášňou a že takéto jedlo sa dá vychutnávať a môže byť naozaj dobré jedlo. Navyše keď za tým stojí aj náš dlhoročný spolupracovník šéfkuchár Marek Ort, má to určite svoj kredit,“ doplnil Michal Sivko.

Pozrite si vizuály kampane:

zdroj foto: Pierre Baguette
zdroj foto: Pierre Baguette

Vizitka kampane:

Klient: Fekollini, s.r.o.
Agentura: Core4
Ideamaker: Martin Polakovič
Creative director: Andrej Csino
Account manager: Denisa Rumanová
Art director: Adrian Juriga
Graphic designer: Daniel Gago
Web designer: Andrej Bízik
Social media manager: Katarína Beličková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu