Už mesiac, od 1.9.2013, vysiela nová televízia SENZI, ktorej výsledky sledovanosti budú od dnešného dňa súčasťou denného reportu peoplemetrového prieskumu spoločnosti TNS, ktorá ho poskytuje všetkým televíznym vysielateľom a Asociácii mediálnych agentúr.

Televízia SENZI vysiela 24 hodín denne, je zameraná na vysielanie hudobnej produkcie rôznych hudobných žánrov ako „repete“ hity, revival music, balkánske, trampské a svadobné hity, ale aj dychovky, country či folk. Televíziu spustila JOJ GROUP ako alternatívnu stanicu pre divákov, ktorí v súčasnosti nedominujú pri sledovaní staníc JOJ, PLUS a WAU a ktorí hľadajú relax pri počúvaní hudobných hitov a pozeraní videoklipov.

Pokrytie televízie v peoplemetrovom paneli k 30.9.2013 je 17,8%, čo predstavuje 213  z 1 245 domácností.Programová ponuka pri tomto pokrytí však už teraz zaznamenáva sľubný divácky záujem, čo dokumentuje napríklad celodenný share 0,6% v cieľovej skupine 12-54 zo dňa 28.9.2013.

„Reklamný a televízny trh sa v posledných rokoch veľmi zmenil. Práve z dôvodu limitu reklamného trhu sme sa rozhodli  vstúpiť aj na pôdu platených televíznych staníc a SENZI je našou prvou lastovičkou. Som rád, že po prvom mesiaci vysielania môžeme byť s jej účinkovaním na slovenskom televíznom trhu spokojní.“ uviedol František Borovský, generálny riaditeľ televízií JOJ GROUP a predseda predstavenstva Slovenskej produkčnej, a.s.

K dnešnému dňu je SENZI   dostupná v DVB-T, v káblových rozvodoch a na IPTV platformát. Šíri ju takmer 50 operátorov, medzi nimi napríklad Slovak telekom, UPC BROADBAND Slovakia, Orange Slovensko, Satro a mnoho ďalších. SENZI zatiaľ nie je šírená prostredníctvom satelitnej distribúcie, JOJ GROUP však tento typ šírenia plánuje.

Spustenie televíznej stanice SENZI sprevádzala reklamná kampaň, ktorú v spolupráci s JOJ GROUP pripravila mediálna agentúra Starmedia CO. Jej navhnutý médiamix a kombinácia s podlinkovou  kampaňou zabezpečili pre SENZI úspešný launch.

REKLAMAadv.: