Najsledovanejšími programami na trhu boli Televízne noviny a Búrlivé víno, Farma zaznamenala druhý najvyšší trhový podiel. Skupine Markíza patrilo v prime-time 41,6 % trhu.

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú dosahuje na obrazovkách televízie Markíza čoraz lepšie výsledky sledovanosti. V pondelok 9. septembra 2013 opäť prekonal doterajšie rekordy.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal seriál Chlapi neplačú doposiaľ najvyšší rating 8,4 % a tretí najlepší trhový podiel 36,5 %. K obrazovkám pritiahol rekordných 482-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím predstihol aj konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa v pondelok stali Televízne noviny (rating 12,4 % / share 43,0 %), kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť 775-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhá priečka patrila rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 11,5 % / share 30,3 %), v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si ho pozrelo 730-tisíc divákov.

Výraznou jednotkou na trhu bola Markíza aj v čase vysielania reality šou Farma, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,1 % a druhý najvyšší trhový podiel 29,2 %.

Ponuke menších staníc dominoval turecký romantický seriál Sila (rating 3,3 % / share 10,9 %) na obrazovkách televízie Doma. Pondelkový diel si vychutnalo 288-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+, pri trhovom podiele 16,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,8 %) aj v prime-time (share 41,6 %).

Na fotografii: seriál Chlapi neplačú

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: