Najsledovanejším programom dňa sa v stredu stali Televízne noviny, medzi nespravodajskými programami dominovala rodinná relácia Modré z neba.

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (na fotografii) sleduje na obrazovkách televízie Markíza čoraz vyšší počet divákov. V stredu 20. novembra 2013 opäť prekonal svoj doterajší rekord.

Stredajšiu časť seriálu Chlapi neplačú si nenechalo ujsť až 643-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od jeho štartu 26. augusta 2013. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtý najvyšší rating 9,8 % a nadpriemerný trhový podiel 35,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 12,5 % / share 39,0 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si zvolilo 873-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,0 % / share 32,3 % v 12-54).

Medzi nespravodajskými programami v stredu dominovala rodinná relácia Modré z neba. S ratingom 11,1 % v cieľovej skupine 12-54 išlo o tretie najsledovanejšie vydanietejto jesene, trhový podiel zaznamenal hodnotu 32,5 %. Obľúbený formát s moderátorom Vilom Rozborilom pritiahol k obrazovkám takmer 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Status najúspešnejšieho programu televízie Doma obhájil aj v stredu romantický seriál Sila (rating 2,2 % / share 7,1 % v 12-54), v televízii Dajto zabodoval akčný film Hry patriotov (rating 1,9 % / share 5,6 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 38,8 %) aj v prime-time (share 40,7 %).

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: