Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v stredu opäť stala rodinná sága TV JOJ Divoké kone, ktorá tak v obchodnej cieľovej skupine znova prekonala konkurenčný seriál TV Markíza Búrlivé víno.

Seriál Divoké kone bol v stredu lídrom slovenského televízneho trhu

Programová ponuka televízie JOJ bola v stredu 11. februára prvou voľbou slovenských divákov v prime time, keď boli Šport, Najlepšie počasie, Divoké kone aj Panelák lídrami trhu v čase svojho vysielania.

TV JOJ obhájila rovnako silný výkon ako v uplynulú stredu, konkrétne 22,2 % share v prime time a 17,9 % v celodennom meradle. Rovnako aj jej mladšia sestra PLUSka zastabilizovala svoje výborné podielové výsledky na trhu s 5,3 % share v hlavnom vysielacom čase a 5,1 % celodenným výkonom.

Rodinná sága Divoké kone opäť prekonala konkurenčný seriál, v komerčne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala včera viac divákov a lepší podiel na trhu (22,9 % Shr a 8,4 % Rtg) a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Dvadsiaty tretí diel si nenechalo ujsť 525-tisíc divákov, Divoké kone tak zaznamenali vynikajúcu 11,2 % sledovanosť a 24,4 % share (CS 12+). Najlepší rating dosiahli diváčky vo veku 45-54 rokov (12,7 % Rtg) a tiež ženy v CS 35-44 (12,1 % Rtg).

Obľúbený denný seriál Panelák pokračoval včera už svojou siedmou epizódou, ktorá vyslúžila najväčšiu pozornosť u žien v CS 45-54 (9,6 % Rtg) a u mužov v CS 35-44 aj v CS 45-54 (zhodne 7 % Rtg). Panelák takisto prekonal konkurenčný formát, keďže bol vo svojom vysielacom čase lídrom trhu a potvrdil tak svoju pozíciu v slote po 21:40 hod.

Zo spravodajských relácií JOJky malo včera najväčšie publikum Najlepšie počasie, ktoré si nenechalo ujsť až 607-tisíc divákov, čo znamenalo excelentnú 13,0 % sledovanosť a 27,5 % podiel na trhu (CS 12+). Noviny TV JOJ mali v univerzálnej cieľovke takisto vynikajúci rating i share (12,2 % Rtg a 27,2 % Shr), keď si ich nenechalo ujsť až 568-tisíc divákov. Šport si včera vyslúžil tiež nadpriemerný výkon (23,8 % Shr a 10,9 % Rtg v CS 12+).

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu