Fenomenálne úspechy komediálneho seriálu Horná Dolná pokračujú! Piata epizóda dosiahla v pondelok 2. februára 2015 na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách rekordnú sledovanosť a zároveň sa stala absolútne najúspešnejším programom na trhu od začiatku roku 2015.

Seriál Horná Dolná na Markíze sledovalo 950 tisíc divákov!

Príbeh o tom, ako chcel starosta premeniť obecný rybník na turistickú atrakciu, zabavil neuveriteľných 949-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, z tohto počtu až 676-tisíc divákov spadalo do strategickej cieľovej skupiny 12-54.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Horná Dolná taktiež doposiaľ najvyšší rating 20,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 49,1 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si obzvlášť vychutnali mladí muži 12-24 (share 63,6 %) a diváci v Prešovskom kraji 12-54 (share 66,1 %).

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok tradične Televízne noviny (rating 13,9 % / share 39,5 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 863-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výrazný divácky záujem zaznamenáva v dňoch, kedy Slovensko potrápila snehová kalamita, aj relácia Pondelkové vydanie dosiahlo v cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný rating 13,8 % a druhý najvyšší trhový podiel 35,2 %.

Večer plný zábavy na Markíze po Hornej Dolnej úspešne pokračoval záverečnou časťou legendárnej českej trilógie Slunce, seno, erotika (rating 8,3 % / share 31,4 % v 12-54). Podvečernému vysielaniu kraľoval pôvodný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,4 % / share 29,7 % v 12-54), ktorý konkurenčnej celebritnej šou nedal najmenšiu šancu.

Televízia Dajto v pondelok najviac zabodovala s Melom Gibsonom v hlavnej úlohe akčného filmu Smrtonosná zbraň 4 (rating 2,3 % / share 6,2 % v 12-54). Na Doma úspešne odštartovali dva premiérové romantické seriály – vo večerných hodinách dvojporcia tureckej novinky Zakázaná láska (rating 1,8 % / share 5,1 % a rating 1,9 % / share 7,8 % v 12-54) a popoludní taktiež dvojitá dávka mexickej telenovely Víťazstvo lásky (rating 1,2 % / share 8,6 % a rating 1,4 % / share 8,8 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,3 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 44,6 %).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu