V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa štvrtá epizóda komediálneho seriálu stala s ratingom 19,8 % doposiaľ najsledovanejším programom od začiatku roku 2015.

Seriál Horná Dolná pozeralo na Markíze rekordných 920-tisíc divákov!

Horná Dolná láme na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým! Štvrtá epizóda komediálneho seriálu dosiahla v pondelok 26. januára 2015 v univerzálnej cieľovej skupine 12+ doposiaľ najvyššiu sledovanosť, vychutnalo si ju neuveriteľných 920-tisíc divákov.

Taktiež aj v strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Horná Dolná zatiaľ najvyšší rating 19,8 % aj trhový podiel 49,2 %. So 645-tisíc divákmi pri obrazovkách sa stala absolútne najsledovanejším programom na slovenskom trhu od začiatku roku 2015.

Príbeh o tom, ako dedinčanov ohrozoval nebezpečný lesný netvor, obzvlášť oslovil mladých mužov 12-24 (share 58,1 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 64,4 %).

Druhým najsledovanejším programom pondelka sa v cieľovej skupine 12+ stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 811-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,4 % a trhový podiel 36,6 %. Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcim spravodajským reláciám Športové noviny (rating 11,4 % / share 31,7 % v 12-54) a Počasie (rating 13,7 % / share 36,0 % v 12-54).

Markíza bola výraznou jednotkou na trhu aj s večernou kultovou českou komédiou Slunce, seno a pár facek (rating 7,4 % / share 32,6 % v 12-54).

Jednoznačne najúspešnejším programom podvečera bol aj v pondelok pôvodný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,0 % / share 27,9 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti predstihol aj seriál konkurencie vysielaný v prime-time.

Z ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo klasický akčný film Smrtonosná zbraň 3 (rating 3,0 % / share 8,5 % v 12-54) na Dajto. Exceloval aj nasledujúci hviezdne obsadený kinohit Dannyho trinástka (rating 1,7 % / share 13,0 % v 12-54). Na Doma sa najlepšie darilo dvojporcii vrcholiaceho tureckého seriálu Feriha (rating 2,0 % / share 6,1 % a rating 1,9 % / share 8,5 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 47,2%).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu