Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa vo štvrtok 16. apríla stala rodinná sága televízie JOJ Divoké kone, ktorá v obchodnej cieľovej skupine opäť prekonala konkurenčný seriál Búrlivé víno na TV Markíza.

Seriál JOJky Divoké kone bol včera opäť lídrom televízneho trhu
Monika Šagátová, ako Hana v seriáli Divoké kone (zdroj: JOJ Group)

Programová ponuka televízie JOJ bola vo štvrtok 16. apríla večer prvou voľbou slovenských divákov, keď boli Šport, Najlepšie počasie aj Divoké kone lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54). TV JOJ sa navyše stala jednotkou na trhu v prime time pre diváčky v produktívnom veku 35-44 s podielom 24,8 % a 10,3 % sledovanosťou.

Rodinná sága Divoké kone opäť prekonala konkurenčný seriál, v komerčne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala včera viac divákov a lepší podiel na trhu (20,6 % Shr a 7,2 % Rtg) a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V univerzálnej cieľovke zaznamenal seriál takisto výborný výkon (22,6 % Shr a 10,1 % Rtg), najsilnejší rating pritom dosiahli diváčky vo veku 45-54 rokov (12,5 % Rtg a 23,1 % Shr) a tiež ženy vo veku 35-44 rokov (11,1 % Rtg a 23,4 % Shr).

Deň predtým, v stredu 15. apríla, si Divoké kone nenechalo ujsť až 527-tisíc divákov starších ako 12 rokov, seriál mal tiež vynikajúcu 11,3 % sledovanosť a 25,3 % podiel na trhu (CS 12+).

Zo spravodajských relácií TV JOJ malo vo štvrtok 16.4. najväčšie publikum Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo 542-tisíc divákov, čo znamenalo skvelú 11,6 % sledovanosť a 27,2 % podiel na trhu (CS 12+). Šport si vyslúžil takisto nadpriemerný výkon (22,5 % Shr a 9,5 % Rtg v CS 12+) a obe relácie boli v komerčnej cieľovej skupine navyše lídrami trhu v čase svojho vysielania.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu