Najsledovanejšími programami dňa boli Televízne noviny a Búrlivé víno. Na Doma zabodoval seriál Sila, film Rambo II. sa stal historicky najúspešnejšou akvizíciou „telky pre chlapa“ Dajto.

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú si získava čoraz vyššiu obľúbenosť medzi divákmi televízie Markíza.

Vo štvrtok 26. septembra 2013 dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 8,5 % od svojho štartu 26. augusta 2013. Trhový podiel seriálu bol nadpriemerných 36,3 %, čo je viac než dvojnásobná hodnota v porovnaní s konkurenčnou súdnou šou.

Pokračujúce majetkové intrigy okolo drevárskej firmy Pollnerovcov prilákali k obrazovkám 521-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež historicky druhý najlepší výsledok.

Najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok stali Televízne noviny (rating 12,2 % / share 41,0 % v 12-54) a medzi nespravodajskými formátmi dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,4 % / share 30,5 % v 12-54). Televízne noviny si pozrelo 802-tisíc a Búrlivé víno 767-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Z ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo romantický seriál Sila televízie Doma. V oboch hlavných cieľových skupinách zaznamenal štvrtý najvyšší rating (3,4 % v 12-54 a 6,5 % v 12+) a vysoko nadpriemerné trhové podiely (11,1 % v 12-54 a 17,2 % v 12+). Nevšedný príbeh lásky medzi Silou a Boranom si nenechalo ujsť 303-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo aj „telke pre chlapa“ Dajto s akčným filmom týždňa Rambo II. V cieľovej skupine 12-54 išlo s ratingom 2,4 % (81-tisíc divákov) o historicky najsledovanejší akvizičný titul od vzniku stanice 20. augusta 2012. Trhový podiel filmu dosiahol nadpriemernú hodnotu 6,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time (share 41,9 %).

Na fotografii hore: Chlapi neplačú – pilčíci

Zdroj:  skupina Markíza

REKLAMAadv.: