Sestričky (foto: TV Markíza)

Televízia Markíza v utorok obsadila šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti, vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám, rodinnému seriálu Oteckovia, či reality šou Farma.

Čoraz obľúbenejší seriál z nemocničného prostredia Sestričky prekonal v utorok, 22. októbra 2019, na obrazovkách televízie Markíza všetky doterajšie rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky historicky najvyšší rating 10,9% aj trhový podiel 29,6% od štartu seriálu v septembri 2018, čiže doposiaľ v rámci oboch sérií.

V čase vysielania zároveň výrazne porazili konkurenčné programy, kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,8% a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 7,0%.

Premiérovú 8. epizódu 2. série Sestričiek si vychutnalo celkovo 530-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež absolútny rekord v doterajšej histórii seriálu.

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala 5. najvyšší rating 7,3% a 4. najlepší trhový podiel 29,9% v rámci aktuálnej 11. série.

Konkurenčné programy značne zaostali, TV Joj odvysielala v rovnakom čase seriál Ministri (share 11,6% v CS 12-54), Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu šou Stará škola (share 4,1% v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom utorka stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si pozrelo 576-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila 3. priečku s vynikajúcim ratingom 9,6% a trhovým podielom 31,4%.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Počasie (rating 9,9% / share 30,0% v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,8% / share 26,0% v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili 2. a 4. miesto.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 obsadil 5. miesto v rebríčku sledovanosti a pripísal si nadpriemerný rating 8,1% a 4. najvyšší trhový podiel 36,3% v rámci aktuálnej sezóny.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,6%. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 425-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,0%) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 36,3%).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu