Sestričky (foto: TV Markíza)

Obľúbený seriál Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza aj v 2. sérii teší stúpajúcemu diváckemu záujmu.

Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej sezóny sa v utorok, 24. septembra 2019, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky svoj doposiaľ najvyšší tohtoročný rating 8,9 % aj trhový podiel 24,9 %, pričom v čase vysielania porazili konkurenčnú programovú ponuku.

Druhá časť filmovej minisérie Trhlina zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 20,5 % a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6 %.

Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Sestričky si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 35,0 %.

Vynikajúco sa darilo sa aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v rámci aktuálnej 11. série dosiahla druhý najvyšší rating 6,8 % a rekordný trhový podiel 27,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 10,1 % a trhový podiel 30,1 %.

Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Športové noviny (rating 9,8 %/share 28,4 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,9 %/share 30,5 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 7,8 % a trhový podiel 35,7 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,3 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi menšími stanicami si najlepšie počínala televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 2,1 % a trhový podiel 5,8 %. K obrazovkám prilákal celkovo 205-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu