Sestričky (foto: TV Markíza)

Zabodovalo aj večerné spravodajstvo a rodinný seriálový hit Oteckovia. Skupina Markíza v utorok zaznamenala tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel celodenne aj v obchodne podstatnom prime-time.

Televízia Markíza má za sebou večer plný triumfálnych víťazstiev. Odštartovala ho záverečná epizóda 2. série mimoriadne obľúbeného seriálu Sestričky, ktorá sa v utorok, 5. novembra 2019, stala v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa spomedzi ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine Sestričky dorovnali svoj minulotýždňový rekordný rating 11,3 % a trhový podiel navýšili až na hodnotu 30,7 %, pričom historicky prvý raz pokorili hranicu tridsiatich percent.

V čase vysielania zároveň výrazne porazili konkurenčné programy, kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,8 % a dramatický seriál Mediciovci: Vznešený rod na Jednotke RTVS trhový podiel 2,2 %.

Finále série plné emócií si nenechalo ujsť celkovo 542-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v doterajšej histórii seriálu.

Obzvlášť oslovilo mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 45,4 %.

Všetky svoje doterajšie rekordy v rámci aktuálnej 11. série prekonala nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla doposiaľ najvyšší rating 9,2 % a rovnako aj trhový podiel 34,6 %.

Dlho očakávaná epizóda, v ktorej následkom hrubého porušenia pravidiel došlo k vylúčeniu súťažiaceho Mateja Jurkoviča, pritiahla k obrazovkám v rámci tejto sezóny taktiež rekordných 482-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V cieľovej skupine mladých žien 12-24 sa trhový podiel včerajšej epizódy vyšplhal dokonca až na hodnotu 63,8 %.

Divácky najúspešnejším spravodajským programom utorka sa stala relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 10,5 % a trhový podiel 30,4 %.

Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 604-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v rámci tejto univerzálnej cieľovej skupiny sa stala najsledovanejším programom dňa.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,0 % / share 30,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,7 % / share 27,3 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal v aktuálnej jesennej televíznej sezóny druhý najvyšší rating 9,4 % a skvelý trhový podiel 32,3 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,2 %.

Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok v rámci tejto série.

O prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc sa v utorok podelili podvečerný sitkom Dva pol chlapa (rating 2,0 % / share 8,9 % v CS 12-54) na obrazovkách televízie Dajto a finále tureckého seriálu Sila ženy (rating 2,0 % / share 5,6 % v CS 12-54) na stanici Doma. V cieľovej skupine 12+ patrilo Sile ženy suverénne prvenstvo s 209-tisícmi divákov pri obrazovkách.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,9 %). V oboch prípadoch ide o tretí najlepší tohtoročný výsledok.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu