Sestričky (foto: TV Markíza)

Sestričky si získavajú čoraz vyšší záujem divákov televízie Markíza. Obľúbený seriál z nemocničného prostredia v utorok, 15. októbra 2019, opäť prekonával rekordy a v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli Sestričky v rámci aktuálnej 2. série rekordný rating 10,1% a od štartu seriálu historicky najvyšší trhový podiel 28,1%, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčné programy.

Kriminálny seriál Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,5% a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 6,5%.

Sestričky v rámci aktuálnej sezóny prvý raz prekročili ratingovú desiatku a historicky dorovnali svoj druhý najvyšší rating. Celková sledovanosť seriálu túto jeseň prvý raz prekročila polmiliónovú hranicu, keď si včerajšiu epizódu nenechalo ujsť až 508-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Pútavé životné osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 44,1%.

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala tretí najvyšší rating 7,1% a druhý najlepší trhový podiel 28,1% v rámci aktuálnej 11. série.

Konkurenčné programy značne zaostali, TV Joj odvysielala v rovnakom čase seriál Ministri (share 9,9% v CS 12-54), Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu šou Stará škola (share 2,6% v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom utorka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo 604-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s vynikajúcim ratingom 9,5% a trhovým podielom 30,5%.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 9,2%/share 31,0% v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,0%/share 24,7% v CS 12-54), ktoré v rebríčku sledovanosti obsadili tretie a štvrté miesto.

Vynikajúco si počínali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli nadpriemerný rating 5,3% a doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,6%.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 obsadil piatu priečku s ratingom 7,3% a trhovým podielom 32,0%. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,5%. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, zaznamenala druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 35,3% celodenne a tretí najvyšší trhový podiel 36,9% v prime-time 19.00-23.00.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu