Sestričky (foto: TV Markíza)

Sestričky si opäť doslova podmanili divákov televízie Markíza a zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série.

Obľúbený seriál z nemocničného prostredia sa v utorok, 29. septembra 2020, stal v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 5. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 8,7 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 24,3 %.

Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 9,6 %.

Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 49-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,1 % a trhový podiel 21,8 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

V cieľovej skupine 12-54 utorkové vydanie dorovnalo druhý najvyšší septembrový rating 9,8 % a zaznamenalo nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 578-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší tohtomesačný výkon.

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 relácii Počasie, ktorá si pripísala taktiež skvelý rating 9,6 % a trhový podiel 29,0 %. Aktuálne informácie o počasí zaujímali 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny druhý najvyšší rating 7,2 % a nadpriemerný trhový podiel 30,6 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V utorok sa vynikajúco darilo aj ďalším spravodajským a publicistickým reláciám. Konkurencii nedali najmenšiu šancu popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 5,6 % / 34,1 % v CS 12-54) ani magazín Reflex (rating 5,3 % / 29,2 % v CS 12-54).

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating 2,1 % a trhový podiel 5,9 %, vychutnalo si ju dovedna 199-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu