Sestričky (foto: TV Markíza)

Sestričky si opäť doslova podmanili divákov televízie Markíza a zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série.

Obľúbený seriál z nemocničného prostredia sa v utorok, 15. septembra 2020, stal v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 3. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 8,3 % a rovnako aj trhový podiel 23,2 %, pričom výrazne porazila programy konkurencie.

Film Kniha džungle zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,3 % a seriál Viera na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 %.

Dramatickú epizódu, v ktorej išlo sestričke Eme o život, si nenechalo ujsť celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o 69-tisíc divákov.

Sestričky si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 33,1 %.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,0 % a trhový podiel 20,7 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácie Počasie.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie rating 8,5 % a trhový podiel 27,2 %, aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 542-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo aj ďalším spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 8,1 % / share 29,9 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 % / share 20,8 % v CS 12-54), ktoré obsadili tretiu a štvrtú priečku v utorkovom rebríčku sledovanosti.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu