koláž: MediaHub.sk, foto: Petit Press

„Našou ambíciou je byť v každom okrese na Slovensku, a potvrdiť tým úlohu absolútneho lídra v regionálnej žurnalistike na Slovensku“ uviedol Milan Mokráň, riaditeľ divízie týždenníkov a člen predstavenstva Petit Press.

Prvé číslo nového titulu vyšlo v rozsahu 28-strán v utorok 9. januára a v predaji bude na štandardných miestach distribučnej siete Mediaprint-Kapa, vo vlastnej distribučnej sieti Petit Press-u a predávať sa bude formou kolportérov.

„Nosným obsahom týždenníka v súlade s celou koncepciou regionálnych týždenníkov MY bude kvalitné, objektívne a kritické spravodajstvo z mesta a jeho okolia, zabezpečuje ho redaktor Mario Hudák,“ uviedla šéfredaktorka siete týždenníkov Jana Paulovská.

Regionálne týždenníky MY, ktoré patria do vydavateľského domu Petit Press, vychádzajú v náklade 110-tisíc kusov v takmer všetkých okresoch na Slovensku. V regiónoch majú viac ako 70 redaktorov.

„V priebehu roka chceme sieť rozšíriť o ďalšie tituly,“ doplnil Milan Mokráň.

Vydavateľstvo Petit Press vydáva 27 regionálnych týždenníkov MY po celom Slovensku v priemernom náklade 135-tisíc kusov a sú druhým najčítanejším týždenným periodikom na Slovensku.

(ts, red)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu