MÉDIÁ A MARKETING, AUTOMOBILY

Bratislava, 22. júl 2013 Emóciami nabité finále na parížskom bulvári Champs-Élysées vyvrcholilo po náročných 3 479 kilometroch. Šampiónom Tour de France 2013 sa stal Christopher Froome z Veľkej Británie. Michael Oeljeklaus, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO pre výrobu a logistiku, odovzdal pod Víťazným oblúkom trofej víťazovi bieleho trička a zagratuloval finalistom ďalších kategórií. Spoločnosť ŠKODA AUTO podporila tohtoročnú jubilejnú Tour de France ako oficiálny sponzor už desiatykrát. Slovenský cyklista Peter Velits, ktorého partnerom je už štvrtý rok slovenské zastúpenie automobilky, skončil v celkovom poradí na 25. mieste. Ide o jeho druhé najlepšie umiestnenie na Tour.

Pelotón pretekárov slávnostne prešiel po parížskom bulvári Champs-Élysées. Celkovým víťazom trojtýždňových pretekov sa zaslúžene stal Christopher Froome z Veľkej Británie. Michael Oeljeklaus, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO pre oblasť výroby a logistiky, zablahoželal na pódiu celkovému víťazovi. Zároveň odovzdal trofej z českého krištáľu držiteľovi bieleho trička pre najlepšieho mladého jazdca do 25 rokov, ktorým sa stal Nair Alexander Quintana Rojas z Kolumbie. Quintana Rojas bol v cieli tiež držiteľom bodkovaného trička pre najlepšieho vrchára, a získal tak ešte druhú trofej. Rovnako celkový víťaz Christopher Froome a víťaz zeleného trička pre najlepšieho šprintéra, Peter Sagan, sa tešia z cenných trofejí. Dizajnér spoločnosti ŠKODA AUTO, Peter Olah, trofeje navrhol a českí sklári ručne vytvorili ich konečnú podobu.

Spoločnosť ŠKODA AUTO tento rok poskytla organizátorom Tour de France celkom 250 automobilov. Ako sprievodné vozidlá boli nasadené najmä nové modely ŠKODA Octavia, ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb, vrátane úplne prepracovaných vozidiel Superb. Najmä v úlohe červeného riaditeľského vozidla Christiana Prudhommea budil nový Superb zaslúženú pozornosť. Súčasťou tohtoročnej flotily vozidiel ŠKODA na Tour de France boli aj modely Rapid, Yeti a Citigo.

skoda-tour de franceWerner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu, hodnotí angažmán spoločnosti ŠKODA AUTO na Tour de France pozitívne: „Tohtoročná Tour znova ponúkla cyklistiku výnimočnej kvality. Sme veľmi radi, že sme sa mohli podieľať na úspechu tejto fantastickej súťaže. Tretia najväčšia športová udalosť sveta nám opäť poskytla skvelú príležitosť na prezentáciu značky ŠKODA širokej verejnosti po celom svete.“ Popri vozidlách sa spoločnosť ŠKODA AUTO prezentovala aj prostredníctvom veľkoplošných reklamných nápisov na štarte, v cieli, ale aj pozdĺž trate. Automobilka využila všetky komunikačné kanály, vrátane vlastného reklamného spotu a rozsiahlych aktivít na internete a sociálnych sieťach. Vďaka tomu oslovila až 12 miliónov fanúšikov pri trati pretekov a 1,7 miliardy televíznych divákov.

Prostredníctvom podpory Tour de France a ďalších národných a medzinárodných cyklistických podujatí zdôrazňuje česká automobilka svoje úzke prepojenie s cyklistikou. „Výrobou bicyklov našimi zakladateľmi, pánmi Laurina a Klementa, sa v roku 1895 začala písať úspešná história spoločnosti ŠKODA AUTO,“ dodáva Eichhorn. Cyklistika je preto popri ľadovom hokeji a motoršporte dôležitým pilierom sponzoringovej stratégie spoločnosti ŠKODA AUTO.

Zároveň je ŠKODA AUTO Slovensko už štvrtý rok hrdým partnerom Petra Velitsa, jedného z najlepších slovenských cyklistov, na prestížnych pretekoch Tour de France, ako aj na ďalších podujatiach. Peter háji farby značky ŠKODA nielen na bicykli, ale aj za volantom nedávno predstaveného modelu ŠKODA Superb Combi 2,0 TDI s výkonom 125 kW, 6-stupňovou automatickou prevodovkou a pohonom 4×4. Fanúšikovia ho budú stretávať na cestách v novom Superbe Combi striebornej metalickej farby.

Okrem Tour de France sa ŠKODA angažuje aj v pretekoch Giro d’Italia a Vuelta či ako partner UCI v rámci majstrovstiev sveta v cestnej cyklistike alebo na Slovensku ako hlavný partner najvýznamnejších cyklistických pretekov Okolo Slovenska. S cieľom priblížiť cyklistiku masám nadšencov a potenciálnych zákazníkov podporuje automobilka rôzne typy pretekov a akcií pre širokú verejnosť, ako napríklad Kolo pro život v Českej republike či Velothon Berlín v Nemecku.

Roman Rajtár
Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu