Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.

Preteky okolo Španielska patria v cyklistike medzi „Grand Tours“ a spoločne s Tour de France a Giro d’Italia patrí k najdôležitejším etapovým pretekom sveta. „Vueltu“ odštartuje 23. augusta časovka družstiev v andalúzskom meste Jerez de la Frontera. Trojtýždňové etapové preteky potom skončia 14. septembra záverečnou časovkou jednotlivcov v pútnickom mieste Santiago de Compostella.

„Naše rozsiahle a dobre viditeľné aktivity v oblasti cyklisticky posilňujú imidž a známosť značky ŠKODA,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť predaja a marketingu. „V podobe Tour de France a Vuelty podporuje ŠKODA už mnoho rokov dve legendárne športové podujatia s vysokou celosvetovou sledovanosťou  a dosahuje tým vysokú medzinárodnú pozornosť. Ako automobilke, na ktorej počiatku stála výroba bicyklov, je nám cyklistika veľmi blízka,“ dodáva Eichhorn.

Na začiatku marca 2014 predĺžila ŠKODA svoju sponzorskú podporu „Vuelty“ aj Tour de France o ďalších päť rokov do roku 2018. Okrem toho dohoda zahŕňa aj ďalšie medzinárodné cyklistické preteky.

Aj pre cyklistické preteky v Španielsku poskytuje ŠKODA rozsiahlu flotilu vozidiel. V nasledujúcich troch týždňoch bude v úlohe sprievodných vozidiel 24 hodín denne nasadených celkovo 60 automobilov. V prvom rade sa bude jednať o vozidlá ŠKODA Octavia Combi a ŠKODA Superb. Od začiatku partnerstva značky ŠKODA a „Vuelty“ v roku 2011 sa môžu organizátori a účastníci pretekov okolo Španielska na spoľahlivosť flotily ŠKODA stopercentne spoľahnúť. V rámci „Vuelty“ absolvujú vozidlá každoročne pol milióna kilometrov. V posledných štyroch rokoch tak spolu prešli približne dva milióny kilometrov, a to bez jediného prerušenia jazdy z dôvodu technickej poruchy.

ŠKODA sprevádza sponzoring pretekov okolo Španielska tiež radom komunikačných aktivít. Popri tradičných nosičoch spočíva ťažisko týchto aktivít aj v elektronických médiách. Automobilka prezentuje svoje aktivity súvisiace s „Vueltou“ tiež na facebook.com/skoda-cycling. ŠKODA je ďalej vidieť na internetovom portáli „WeLoveCycling.com“. Ďalšou informačnou platformou je portál www.skoda-radsport.de, ktorý ponúka živé reportáže, filmy a aktuálne informácie zo sveta cyklistiky. Navyše, ŠKODA bude mať aj vlastný blog.

Cyklistika je popri ľadovom hokeji dôležitým pilierom sponzorskej stratégie značky ŠKODA. Automobilka pritom nepodporuje iba profesionálne preteky, ale aj masovú cyklistiku. ŠKODA, okrem iného, ako hlavný partner podporuje celosvetovo najväčšiu sériu pretekov horských bicyklov „Kolo pre život“. V Nemecku sponzoruje značka ŠKODA Velodrom v Kolíne nad Rýnom, ŠKODA Velotour vo Frankfurte, ŠKODA Velorace v Drážďanoch, ktorým všetkým prepožičala aj svoje meno, ďalej potom Garmin Velothon v Berlíne, Vattenfall Cyclassics v Hamburgu a Sparkassen Münsterland Giro. Vo Veľkej Británii je ŠKODA partnerom „Ride London“.

Na Slovensku značka ŠKODA odštartovala pre fanúšikov horskej cyklistiky tento rok po prvý raz sériu pretekov ŠKODA BIKE OPEN TOUR .  ŠKODA AUTO Slovensko podporuje aj najvýznamnejšie cyklistické preteky Okolo Slovenska. Rovnako tak je dlhodobo hrdým partnerom Petra Velitsa, jedného z najlepších slovenských cyklistov.

Vášeň pre cyklistiku má u značky ŠKODA dlhú tradíciu. História automobilky začala v roku 1895 výrobou bicyklov – Václav Laurin a Václav Klement založili v Mladej Boleslavi továreň na výrobu bicyklov
pod menom L & K približne desať rokov pred uvedením prvého automobilu značky.

Preteky okolo Španielska sú jedným z troch najväčších etapových pretekov na svete a len v minulom roku ho priamo okolo trate sledovalo niekoľko miliónov športových fanúšikov. Tohtoročná Vuelta bude prenášaná do 190 krajín sveta, očakáva sa, že ju budú sledovať približne 2,2 miliardy televíznych divákov. Najmä napínavé horské etapy patria k tomu najlepšiemu, čo môže medzinárodná cyklistika ponúknuť. Na programe pretekov, dlhých 3 181 kilometrov, je 13 horských alebo kopcovitých etáp.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu