Monitoring (zdroj logo: MediaHub.sk)

Okresný súd Bratislava III v pondelok 16. mája rozhodol v prospech vydavateľstva Mafra Slovakia v prípade žaloby ktorou sa skupina Penta domáhala zverejnenia opravy za komentár Made in Penta novinára Daga Daniša (v súčasnosti už pôsobí v Aktuality.sk/Ringier Axel Springer Slovakia).

> Čítajte viac

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu