Spoločnosť Prima bude mať vo svojej ponuke ďalší televízny kanál. Odštartuje už 20. novembra s českou televíznou premiérou filmu Vlk z Wall Street. V týchto dňoch sa začala promo kampaň, ktorá bude fungovať v troch vlnách.

Do portfólia televíznej skupiny Prima patria štyri televízne stanice TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE a Prima ZOOM s celoplošným vysielaním. Do konca roka k nim pribudnú ďalšie dve – od 20. novembra Prima MAX, ktorá sa programovo zameria na zahraničnú tvorbu s dôrazom na filmy.

Do konca roka pribudne aj šiesty komediálny kanál Prima Comedy Central, ktorá prinesie divákom exkluzívny a pôvodný obsah globálnej komediálnej siete Comedy Central, v spolupráci so spoločnosťou Viacom.

logo Prima MAX
zdroj: Prima

Kampaň novej televízie Prima MAX sa vizuálne odvíja od loga.

„Kreatívne tu pracujeme s písmenom A, ktoré je transformované do symbolu šípky. Pozadie je rovnako ako u loga vo výraznej červenej farbe. Kreatívnu myšlienku, vizuály a aj plánovanie kampane – to všetko sme realizovali in-house v spolupráci s audiovizuálnym štúdiom DEPARTMENT, dodávateľom kreatívy pre televízne značky skupiny Prima, “ povedal Aleš Pýcha, marketingový riaditeľ spoločnosti FTV Prima.

Prvá vlna kampane štartuje formou teasingu s tromi vizuálmi s jednoduchými údernými heslami Akcia/Zábava/Napätie na červenom pozadí.

„Ďalšia fáza kampane vypukne v polovici mesiaca november a následne vyvrcholí v deň spustenia kanálu, teda 20. novembra, kedy budeme pútať na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ dodal Aleš Pýcha.

Spoty budú nasadené na všetkých televíznych kanáloch skupiny Prima – TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE a Prima ZOOM.

Spoty budú nasadené aj v rádiách a na internete. Vizuály sú komunikované vo veľkoplošnom outdoore, CLV a afinitných tlačených médiách.

využitie outdooru v teasingovej časti kampane (Zdroj: Prima)
využitie outdooru v teasingovej časti kampane (Zdroj: Prima)
woblery (Zdroj: Prima)
woblery (Zdroj: Prima)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu