Sledovanosť Seriál Panelák sa po ôsmych rokoch rozlúčil s divákmi televízie JOJ
zdroj: JOJ Group

Televízia JOJ v stredu 17. júna odvysielala posledný diel historicky prvého a najobľúbenejšieho denného seriálu na Slovensku. Panelák sa so svojimi divákmi rozlúčil špeciálnou dvojdielnou epizódou s nadpriemernými výsledkami sledovanosti, pre mladších mužov bol jednoznačným lídrom trhu.

Panelák sa za osem rokov svojej existencie stal najúspešnejším denným seriálom na Slovensku. Pätnásť televíznych sezón bol miestom, kde to žije, no jeho brány sa v stredu večer navždy zatvorili. Diváci boli seriálu mimoriadne verní a roky deň čo deň sledovali, ako sa vyvíjajú osudy ich obľúbených postáv. Práve posledné minúty záverečnej epizódy boli veľkou bodkou, ktorá všetko vysvetlila.

Veľké finále seriálu Panelák si v stredu 17. júna 2015 nenechalo ujsť 418-tisíc divákov (CS 12+). Pre mužskú časť mladšieho publika bol denný seriál JOJky včera jednoznačnou trhovou jednotkou so skvelým podielom 23,5 % a sledovanosťou 7,1 % (CS 12-54). Celkovo dosiahol Panelák v obchodne dôležitej cieľovej skupine nadpriemerný 25,2 % share aj rating 8,3 %. Ešte lepšiu sledovanosť dosiahlo v stredu univerzálne publikum divákov starších ako 12 rokov, teda až 8,9 % Rtg.

Najsilnejšou cieľovou skupinou špeciálnej dvojdielnej epizódy boli ženy vo veku 45-54 rokov s vynikajúcou 13,4 % sledovanosťou a 26,5 % podielom na trhu. Výborný výkon dosiahli tiež diváčky v produktívnom veku s 25,5 % share a 10,8 % ratingom (CS 35-44).

Lídrom trhu bol Panelák v stredu pre divákov z veľkých miest (v CS 50-100-tis. obyvateľov: 25,8 % Shr a 10,2 % Rtg; v CS 100-tis. a viac obyvateľov: 25,1 % Shr a 9,7 % Rtg) a pre päť krajov Slovenska z ôsmych (v CS 12-54: BA, TT, NR, BB a KE). Najviac divákov veľkého finále seriálu bolo v Banskobystrickom kraji (CS 12-54: 30,3 % Shr a 11,6 % Rtg).

Panelák bol dlhé roky neodmysliteľnou súčasťou programovej štruktúry televízie JOJ v jej hlavnom vysielacom čase. Vďaka nemu k sebe JOJka pritiahla univerzálne publikum, mladého diváka a celé rodiny, objavila generáciu skvelých hercov a dala príležitosť mladým tvorcom, ktorí pre JOJ Group dnes tvoria ďalšie skvelé televízne formáty.

Seriál sa stal slovenským fenoménom, ktorý si postupne vybudoval jednu z najväčších diváckych základní s tými najlojálnejšími fanúšikmi na Slovensku – len na Facebooku ich má Panelák do dnešného dňa viac ako 131 600. V bezplatnom internetovom archíve televízie JOJ si seriál pozrelo viac ako 65-tisíc ľudí (v priemere na epizódu) a do dnešného dňa mali všetky jeho epizódy neuveriteľných takmer 86 miliónov videní.

Viac informácií o dennom seriáli Panelák nájdete na jeho špeciálnej webovej stránke,  alebo na televíznom portáli JOJ.sk.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Scenárista seriálu Panelák začal s nakrúcaním nového seriálu televízie JOJ
zdroj: JOJ Group
Najdlhšie vysielaný denný seriál Panelák na Slovensku oslavuje už siedme výročie - obr.5
zdroj: JOJ Group
Najdlhšie vysielaný denný seriál Panelák na Slovensku oslavuje už siedme výročie - obr.3
zdroj: JOJ Group
Najdlhšie vysielaný denný seriál Panelák na Slovensku oslavuje už siedme výročie - obr.2
zdroj: JOJ Group

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu