zdroj: pixabay.com
logo TV Prima
zdroj: TV Prima

Jarná sezóna sa z hľadiska podielu na sledovanosti vydarila skupine Prima a jej staniciam. Prima COOL si v júni pripísala rekordnú sledovanosť v prime time (17: 30-23: 30) a online magazíny Prima-STYLE.cz a Prima-LIVING.cz dosiahli svoje maximá od spustenia.

Prvý polrok (jarná sezóna 2015)

Televízii Prima sa tento rok na jar podarilo medziročne zvýšiť sledovanosť u mladších divákov vo vekovej kategórii 15-65 rokov, kde za prvý polrok dosiahla priemerný podiel sledovanosti 13,24% v prime time.

V prvých šiestich mesiacoch roku sa darilo tiež všetkým ostatným staniciam skupiny Prima, medziročne vzrástol podiel na sledovanosti Primy COOL (priemerne v prime time 3,28% v cieľovej skupine (CS) 15+, v CS M15-44 rokov potom dokonca 7,82%), Primy LOVE (prime time priemer 2,12% v CS 15+, 3,82% v CS Ž15-44) i Primy ZOOM (priemerný celodenný share 1,96% v 15+, 2,74% v CS M15-44).

Najúspešnejším reláciou prvej polovice roka boli Zprávy FTV Prima z 11. januára, ktoré sledovalo 1 194 tisíc divákov 15+ s podielom na sledovanosti 30,38%. Z nespravodajských relácií sa najlepšie darilo druhej časti pilotného dielu seriálu Všechny moje lásky, ktorá dosiahla 28,85% share a 1 141 tisíc divákov 15+.

Medziročne sa v prvom polroku zvýšila sledovanosť obľúbenej kulinárskej reality šou Prostřeno!, ktorú priemerne sledovalo 688 tisíc divákov 15+ (share 26,29%) a VIP Zpráv, ktoré dosiahli priemerne 464 tisíc divákov 15+ (share 12,56%).

Skupina Prima tak v prvom polroku medziročne zvýšila podiel na sledovanosti v prime time ako v cieľovej skupine divákov starších ako 15 rokov (priemerný PT share 21,06%), tak aj u mladších divákov v CS 15-65 (priemerne v PT 21,26% share) .

Druhý štvrťrok (apríl-jún 2015)

Druhý kvartál roka 2015 sa najlepšie vydaril staniciam Prima COOL a Prima LOVE, ktoré zaznamenali nárast podielu na sledovanosti v porovnaní s rokom 2014, ale aj s prvým kvartálom 2015.

Prima COOL v prime time dosiahla priemerne 3,29% share v CS 15+ a 4,25% v CS 15-65. V primárnej cieľovej skupine Primy COOL sa potom podiel na sledovanosti vyšplhal k 8,19% share v M15-44.

Najúspešnejšou reláciou druhého štvrťroku sa stal akčný film Den nezávislosti, ktorý 7. júna videlo 256 tisíc divákov 15+ (share 7,55%), hranicu 250 tisíc divákov prekročili ešte filmy Rambo (3. mája, 253 tisíc divákov, share 5,8 %) a Kráľ Škorpion (14. júna, 250 tisíc divákov, share 6,83%).

Naopak na Prime LOVE divákov najviac zaujali seriály, najsledovanejší bol seriál Castle na zabití z 26. mája, ktorý sledovalo 189 tisíc divákov 15+ (share 5,67%) alebo obľúbení Sběratelé kostí z 9. júna sa 188 tisíckami divákov 15+ (share 4,79%).

Jún 2015

V júni si skupina Prima polepšila medziročne aj medzimesačne, v celom dni dosiahla 21,09% share v CS 15+, v prime time potom 21,04%. Ešte lepší výsledok si pripísala u mladších divákov v CS 15-65, kedy televízne stanice skupiny Prima zaujali v celom dni 21,31% divákov pri TV a v prime time 21,73%.

Medziročne vzrástol podiel na sledovanosti TV Prima, ktorú v júni v prime time sledovalo 13,69% divákov 15+ pri obrazovkách.
Pre Primu COOL bol jún rekordný hneď v niekoľkých ohľadoch. V prime time dosiahla Prima COOL najvyššieho share od septembra 2013, a to 3,53% v CS 15+, u mladých mužov M15-44 rokov potom dokonca 9,79%. Najsledovanejším júnovým filmom bola snímka Den nezávislosti (pozri vyššie), zo seriálov sa najlepšie darilo Teorii velkého třesku (epizóda z 2. júna, 203 tisíc divákov a 5,87% share v CS 15+).

Prima LOVE si v júni pripísala najlepší výsledok od leta 2014, v prime time jej program sledovalo 2,46% divákov 15+ pri televízii, v celom dni 2,54%. Divácky najúspešnejší bol v júni film Sokyně, ktorý videlo 180 tisíc divákov 15+ pri podiele na sledovanosti 5,7%.

Na Prime ZOOM v júni divákov najviac zaujal dokument Tunguzský meteorit, ktorý 1. júna videlo 129 tisíc divákov 15+ s podielom na sledovanosti 3,73%.

Jún bol rekordný aj pre spoločenský internetový magazín Prima-STYLE.cz, ktorý dosiahol druhého najlepšieho výsledku od svojho spustenia a stal sa tretím najnavštevovanejším webom vo svojej kategórii (741 872 Ruest). Prima-STYLE.cz zaznamenal rekord aj v počte zobrazených stránok, ktorých bolo 25,9 milióna PV. Kontinuálne rastie tiež návštevnosť internetového magazínu o bývaní Prima-LIVING.cz, ktorý v júni zaznamenal rekordnú návštevnosť od svojho spustenia (229 238 Ruest) a stal sa tak štvrtým webom v sekcii bývania a reality.

Sledujte nás aj na Facebooku

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu