zdroj foto: pixabay.com

Švajčiarska spoločnosť LAUFEN v minulosti sprivatizovala v Čechách Jihočeské keramické závody a získala značku sanitárnej keramiky Jika. Ku koncu roku 2012 začala používať medzinárodný slogan pre značku Jika „Czech bathrooms since 1878“ (České kúpeľne od roku 1878), nič by na to nebolo čudné, ak by ale takmer identický slogan nepoužívala už niekoľko rokov švajčiarska hodinárska značka Tissot „Swiss watches since 1853“(Švajčiarske hodinky od roku 1853.)

Značka Jika je tradičná značka sanitárnej keramiky českého pôvodu, ktorú má vo svojom produktovom portfóliu švajčiarska spoločnosť Laufen, ktorá je súčasťou španielskej skupiny Roca. Spoločnosť Roca Group je najväčšou spoločnosťou na svete v segmente kúpeľní.

Marketingová komunikácia značky Jika sa, ale podľa nášho názoru, vyznačuje častými prešľapmi a neprofesionálnym prístupom.

Už niekoľko rokov vedie marketingový tím spoločnosti LAUFEN CZ, pod ktorú komunikácia značky Jika spadá, Ingrid Hejkalová.

Oslovili sme spoločnosť LAUFEN, resp. PR agentúru Native PR, ktorá ich zastupuje v komunikácii s médiami, aby sa k podobnosti sloganov vyjadrili, ich stanovisko doplníme.

Pozrite si obe logá a slogany:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu