Ponuku nového mobilného operátora pod názvom Juro s podtitulom Ľudový operátor spustila spoločnosť Slovak Telekom v piatok 12. februára. Svojou novou cenovou politikou predplatenej karty útočí najmä na ponuku operátorov 4KA, FunFón a Tesco mobile.

Juro ponúkne v sieti na Slovensku cenu 2 centy za minútu hovoru, alebo sms, mms, či 1MB dátového prenosu. Podmienkou je dobitie kreditu vo výške 5 eur aspoň raz mesačne. V roamingu je potom cena 4, resp. 5 centov. Cenová ponuka operátora je zatiaľ časovo limitovaná a platí len do 15. mája 2016.

Prečo je ponuka časovo limitovaná a platí len do 15. mája 2016? – „Varuj, toto je moja prvá kampaň, ale nikto nepovedal, že sa nemôže predĺžiť alebo nepríde nejaká nová. Uvidíme. Prvá kampaň má takú časovú platnosť, ale ak bude zákazníkmi vyhľadáva, môže byť predĺžená. Alebo prinesieme s junákmi inú výhodu, lebo chceme, aby naši aktívni členovia družiny mali všelijaké vymoženosti,“ odpovedal Juro írečitou slovenčinou pre Masmediálne.info.

Spoločnosť Slovak Telekom požiadala už 26. novembra 2015 na Úrade priemyselného vlastníctva SR o registráciu ochranných známok na názvy Juro!, JeTo! a ToTo!. „Aj v nasledujúcom roku prinesieme niekoľko zaujímavých noviniek. Viac prezradíme v čase ich nasadenia,“ povedal vtedy pre Masmediálne.info Martin Vidan, hovorca spoločnosti Slovak Telekom. Nakoniec sa teda nový alternatívny operátor bude volať Juro!

Prečo sa spoločnosť Slovak Telekom rozhodla komunikovať ponuku predplatených kariet pod novou značkou? Easy pecka ostáva i naďalej v ponuke? – „Juro je samostatná marketingová značka s vlastnou cieľovou skupinou. O tom svedčí aj jeho slogan „ľudový operátor“ – chce sa priblížiť zákazníkom, ktorí sa stotožnia s výhodnými cenami za volania či správy, ktoré im prináša. Juro je navyše značka zameraná na zákazníkov, ktorí preferujú volania do viacerých sietí v menšom objeme minút a SMS. Navyše vystupuje navonok samostatne. Má vlastné predajné kanály, vlastný web, vlastnú infolinku, aj vlastnú Facebook stránku,“ povedal pre Masmediálne.info Michal Korec, hovorca pre služby a financie spoločnosti Slovak Telekom.

banner YouTube profil - Juro! - ludovy operator

„Easy Pecka ostáva naďalej v ponuke ako predplatená karta Telekomu s vlastnými výhodami: denný limit 50 centov na volania a SMS do každej siete, doplnkové balíčky doma i v roamingu, 4G sieť k dispozícii a ďalšie benefity,“ dodal Michal Korec.

vizual mobilny operator JuroNový ľudový operátor Juro má vlastnú internetovú stránku juro.sk, prostredníctvom ktorej sa dá jeho sim karta – Juro Karta kúpiť. Doručenie kuriérom je k zákazníkovi zadarmo. Objednanie sim karty je možné i telefonicky na linke 0800 800 800. Iný spôsob predaja zatiaľ nový operátor neponúka.

Telefónne číslo v novej sieti Juro! má predvoľbu 0909. Kredit na karte sa bude dať dobíjať stieracími kupónmi v hodnote 5 a 10 eur, ktoré sa dajú zakúpiť na 700 pobočkách siete GG Tabak po celom Slovensku, alebo sa dá dobiť aj online na webe Juro.sk hodnotami od 3 do 10 eur.

Uvádzacia reklamná kampaň pobeží v televízii, v outdoore a on-line, postarala sa o ňu reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá aktuálne robí kampane aj pre spoločnosť Slovak Telekom. S kampaňou S4GAN získala strieborné ocenenie v poslednom ročníku súťaže Effie Slovakia. Čítaj viac.

vizual juro - ludovy operator

V sieti nového operátora budú fungovať aj služby, ako sms-parkovné, sms-MHD lístky, alebo sms-poistenie, či iné služby tretích strán.

Juro! je značka spoločnosti Slovak Telekom a používa mobilnú sieť ST, funguje teda ako tzv. virtuálny operátor, ako napr. FunFón konkurenčnej spoločnosti Orange Slovensko.

Kto je priamou konkurenciou pre ponuku Juro!? – „Tristo hrmených, aká konkurencia?! Nesústredíme sa na konkurenciu, ale na zákazníkov a naberanie nových členov družiny. A hlavnou cieľovou skupinou sú takí, čo dovŕšili 45 rokov i viac z menších miest i dedín, ktorí vyhľadávajú výhodnú cenu a tiež mladí ľudia, ktorých nízka cena volaní a zaujíma,“ povedal Juro pre Masmediálne.info.

logo Juro - ludovy operatorVizitka kampane:

Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative Director: Adam Marčan
Account Manager: Michala Zezulová
Art Director: Pavol Bartoš, Tamáš Bohuš
Copywriter: Milan Bielik, Marián Psár
Stratég: Kamil Charvát
Režisér: Dan Ružička
Fotograf: Jakub Klimo
Produkcia: Hitchhiker
Mediálna agentúra: MEC
PR agentúra: RADDA

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu