repre foto: TV JOJ

Druhú epizódu nového výpravného seriálu televízie JOJ si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov, pričom seriál včera zasiahol až 690-tisíc divákov. Slovania tak potvrdili svoj úspech spred týždňa, keď rovnako ako pri premiére bezkonkurenčne vládli trhu.

Slovenskí diváci sa včera dočkali pokračovania výnimočného, fantazijno-historického seriálu Slovania, ktorý pred týždňom s mimoriadnym úspechom odpremiérovala televízia JOJ a svoj úspech potvrdil aj tento týždeň.

Druhú epizódu si pozrelo až 518-tisíc divákov, dosah však mali Slovania včera až na 690-tisíc divákov (priemerný zásah AvRch s minimálne trojminútovým sledovaním v CS 12+).

Seriálová novinka TV JOJ včera dosiahla skvelú 11,2 % sledovanosť a 22,8 % podiel, v mladšej cieľovke zaznamenala ešte vyšší podiel, až 25,4 %.

Slovania sa znova stali trhovým lídrom v rámci univerzálneho aj obchodne relevantného publika a potvrdili svoju neohrozenú pozíciu najúspešnejšieho jarného highlightu z programovej ponuky všetkých slovenských televízií.

Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli včera diváci vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli excelentnú 17,6 % sledovanosť a muži rovnako bezkonkurenčnú, až 15,0 % sledovanosť.

Vysoko nadpriemerné výkony zaznamenali Slovania aj pri mladších divákoch – napr. diváčky v CS 35-44 dosiahli 12,2 % sledovanosť a v CS 15-24 zaznamenali ženy až 41,1 % a muži až 38,8 % podiel na trhu.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu