repre foto: TV JOJ

Televízia JOJ odštartovala vysielanie dlho očakávanej výpravnej novinky Slovania, premiéru seriálu si včera večer nenechalo ujsť až 639-tisíc divákov.

Slovania tak bezkonkurenčne kraľovali trhu a stali sa dosiaľ najúspešnejším vlastným programom jarnej sezóny z ponuky všetkých slovenských televízií, s najväčším publikom v rámci pôvodnej tvorby od začiatku roka 2021.

Diváci sa včera konečne dočkali, TV JOJ v stredu 10. marca odštartovala nový, výnimočný, výpravný, fantazijno-historický seriál Slovania, plný slovenských i ukrajinských hereckých hviezd, ktorý JOJ produkovala spolu s Wandal production a ukrajinskými partnermi, na námet Veroniky a Jozefa Kolejákovcov a Jána Luterána, v réžii Petra Bebjaka a ďalších tvorcov.

Premiéra Slovanov sa včera stala bezkonkurenčne najsledovanejším programom dňa a zároveň najsledovanejšou premiérou pôvodného ťažiskového formátu tento rok z ponuky všetkých slovenských televízií, keď ju sledovalo až 639-tisíc divákov, seriál tak dosiahol vynikajúcu 13,8 % sledovanosť a 27,7 % podiel na trhu.

V rámci obchodne relevantného mladšieho publika (CS 12-54) dosiahla prvá epizóda Slovanov ešte lepší podiel 28,3 % a nadpriemernú sledovanosť 11,5 %. Najviac divákov seriálovej premiéry bolo z vekovej kategórie 45 až 54 rokov – ženy dosiahli excelentnú, až 20,5 % sledovanosť a 32,9 % podiel, muži rovnako vysoko nadpriemernú sledovanosť až 18,8 % a podiel až 33,6 %. Mladšie diváčky v CS 35-44 zaznamenali až 16,2 % sledovanosť a 32,0 % podiel.

JOJ Group bola včera lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 13,8 % sledovanosťou a 28,6 % podielom, samotná TV JOJ si ako trhová jednotka vyslúžila 10,3 % sledovanosť a 21,5 % podiel (CS 12+).

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu