Nová medzinárodná kampaň Slovenskej sporiteľne je unikátna tým, že bola vytvorená pre dva trhy súčasne. Okrem Slovákov je uvidia aj diváci v susednom Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí.
Kampaň pochádza z dielne agentúry Jung von Matt a pre slovenský trh ju adaptovala agentúra Zaraguza.
Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda, či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho.
Pre Slovenskú sporiteľňu a Erste Bank vytvoril moderný spot, ktorý ukazuje, ako jednoducho, bezpečne, vždy a všade bankovať s Georgeom. Najobľúbenejšie mobilné bankovanie navyše umožňuje aj pravidelné investičné sporenie.
„Cieľom kampane je ukázať, že tak, ako je jednoduché s Georgeom bankovať, je odteraz jednoduché s Georgeom aj investovať. George prináša všetkým našim klientom veľkú novinku – možnosť investovať priamo zo svojho mobilu pár klikmi, čím nastavujeme nový klientsky štandard v oblasti investovania. Teší ma, že máme ďalší dôvod, ktorý potvrdzuje, prečo je George najobľúbenejšie mobilné bankovanie,“ povedal Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.
Kampaň nesie jednoduchý odkaz – Nechaj to na Georgea. Založ si v Georgeovi investičné sporenie a investuj pravidelne už od 20 eur mesačne. Znamená to, že investovať môže každý, aj od nižších súm.
Pozrite si spot:
Slovenská sporiteľňa je najväčšia mobilná banka. Jej modernú digitálnu platformu George už aktívne používa viac ako 840 tisíc ľudí. Navyše, viac ako 520 tisíc z nich už pohodlne bankuje aj vďaka užitočnej mobilnej aplikácii. Tá sa dlhodobo drží na popredných priečkach s počtom stiahnutí aj v hodnotení (už viac ako 70 tisíc hodnotení) používateľov v obchodoch Google Play a v AppStore.
Spolu so spustením online investovania spustila Slovenská sporiteľňa aj stránku www.digitalneinvestovanie.sk, na ktorej záujemcovia o investovanie nájdu množstvo užitočných informácií týkajúcich sa sveta investícií. Návštevníci stránky môžu vyplniť krátky investičný test a vyhrať jeden z troch telefónov iPhone 11 64GB.
Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.
Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: Jung von Matt
Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
režisér: Eli Arenson
produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film
Adaptácia: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Copywrighting: Eva Myjavcová
Account: Eva Klimeková
hudba: FATMUSIC
Vizuály kampane (Citylight a P.O.S.):
(ts)