repro foto: spot SLSP

Podľa odhadov analytikov odchádza na platbách kartou zo Slovenska zhruba 1,6 miliardy eur ročne, čo je v priemere na človeka 290 eur. Tieto peniaze by pritom v čase, keď sú ohrozené tisícky pracovných miest, mohli pomôcť podporiť domácu ekonomiku a udržať zamestnanosť.

Slovenská sporiteľňa preto spolu s desiatkami firiem spúšťa iniciatívu Doma nakupujem. Banka zároveň v prospech slovenského podnikateľského sektora venuje časť svojho mediálneho priestoru. Zaplatí totiž celoštátnu reklamnú kampaň Doma nakupujem, ktorá bude v televíziách, tlači aj na internete šíriť myšlienku podpory domácej ekonomiky.

Reklamná kampaň zadarmo

Súčasťou Doma nakupujem sa môže stať akákoľvek spoločnosť či podnikateľ, ktorý oficiálne podniká na Slovensku. Zapojiť sa do iniciatívy Doma nakupujem je jednoduché – stačí navštíviť web www.domanakupujem.sk a vyplniť registračný formulár. Účasť v iniciatíve nič nestojí.

Naopak, bezplatne získate marketingové materiály – logo iniciatívy, ktoré si môžete umiestniť na web stránky, označiť ním e-shop alebo kamennú prevádzku, použiť v postoch na sociálnych sieťach či vo firemnom newsletteri.

K dispozícii je na šírenie aj video s obľúbenou herečkou Kristínou Svarinskou, ktoré podporuje myšlienku domácich nákupov. Cieľ týchto aktivít je jednoznačný – posunúť posolstvo o dôležitosti nákupov doma na čo najväčší počet spotrebiteľov.

„Uvedomujeme si, že Slovensko je otvorená trhová ekonomika. Napriek tomu sme presvedčení, že v tejto výnimočnej situácii je myšlienka nakupovania doma jednoduchým a účinným nástrojom, ako si všetci vieme navzájom pomôcť,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne, ktorá je zakladateľom iniciatívy.

Stovky miliónov eur by podľa nej výrazne podporili domácu ekonomiku, pomohli konkrétnym ľuďom udržať si prácu a nám všetkým prekonať toto náročné obdobie.

„V súčasnej situácii považujeme za veľmi dôležitú podporu firiem a podnikateľov pôsobiacich na Slovensku. Sme totiž bankou pre život a podnikanie a veríme, že našej krajine sa bude dariť, len ak sa bude dariť ľuďom, podnikateľom a firmám, ktorí v nej žijú a pôsobia,“ dopĺňa Juríková.

Iniciatíva Doma nakupujem predstavuje ďalšiu pomoc Slovenskej sporiteľne pre Slovensko. Už počas prvej vlny pandémie poskytla na boj s koronavírusom jeden milión eur a množstvo ďalších opatrení na pomoc ľuďom a firmám.

Za svoje aktivity Slovenská sporiteľňa získala ocenenie za Výnimočné líderstvo počas krízy od magazínu Global Finance. Tiež bola najlepšie komunikujúcou spoločnosťou naprieč všetkými sektormi počas pandémie.

Už dnes je súčasťou iniciatívy viac než 70 firiem a združení.

„Výberom lokálneho vianočného darčeka zákazník podporuje domácu ekonomiku. Za výrobou a predajom ponožiek Fusakle stojí už viac ako 300 ľudí zamestnaných na Slovensku. Okrem ekonomiky je to však aj podpora domácich dizajnérov, ilustrátorov, tretieho sektora, s ktorým intenzívne spolupracujeme, a v širšom meradle aj spoločná sila obnovy textilného priemyslu, ktorý mal u nás bohatú históriu, no za posledné desaťročia upadal,“ vysvetľuje Simona Zajíčková, marketingová manažérka značky Fusakle.

K iniciatíve sa môžu pripojiť nielen domáci výrobcovia, obchodníci a poskytovatelia služieb, ale všetky firmy, ktoré na Slovensku podnikajú a podporujú našu ekonomiku. Mnohé z nich museli reagovať na aktuálnu situáciu a prispôsobiť sa.

„Pandémia nás naučila byť ešte rýchlejšími a flexibilnejšími. Učíme sa každý deň a hľadáme cestu ako byť v tejto situácií čo najviac nápomocní,“ hovorí Lucia Rabatinová, managing director z firmy Curaprox, ktorá tiež patrí medzi signatárov Doma nakupujem.

Zoznam firiem a združení, ktoré sa už pripojili k iniciatíve Doma nakupujem:

1day.sk, Agrofarma Červený kameň, Aquapark Poprad, Asociácia malých nezávislých pivovarov Slovenska, Babičkin dvor, Be Lenka, Benicik Culinary Group, Bevmarket a Kidmarket, Billa, Bioland, Cafepoint, CBA Komfos, CBA Verex, Cessi, CKD market, Curaprox, Decodom, DEMA bicycles, DM Drogerie Markt, Dobrota, Doma, Vitana, Hamé, Emilove Sady, Empiria, , Fines, Florasystem, Fusakle, Gentlejam, Gugenio, Dixy, Hesta, Hornbach, Hubert J.E., Chutnô, IBO, Liana Golf, Kaufland, Kompava, Kukkonia, Kumran, Lunys, LUX Prešov, Lyra, Mäspoma, Martinus, McLoyds, Mlyn Trenčan, Movino, Nika, Nosene, Novogal, Obleč sa Doma, Origos Group, Pivovar Turák & vnuk, Phoenix Trade Slovakia, Poľnohospodárske družstvo Lieskovec, Potravinárska komora Slovenska, Satur Travel, Shoe Box, Ski, Golf & Hotel Resort Tále, Slovak Telekom, Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora, Slovenské združenie pre značkové výrobky, Slovnaft, Starý Otec, Tanker, Tis, Tomata, Toyeto, Vinohradníctvo Pavelka a syn, VOMS, Websupport

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative team leader: Milan Malý
Copywriter/Ideamaker: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Maroš Milčík
Mediálna agentúra: Wavemaker

Vizuál loga a bannerov:


(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu