záber z nakrúcania nového spotu (zdroj: SLSP)

Slovenská sporiteľňa vníma svoju zodpovednosť v čase, keď ľudia aj firmy potrebujú siahnuť na svoje finančné rezervy a nemôžu si sporiť či splácať úvery. Pripravila preto balík mimoriadnych opatrení, ktorými dáva najavo odhodlanie stáť pri svojich klientoch aj v tých najťažších časoch.

Spolu so svojimi partnermi reklamnou agentúrou Zaraguza a mediálnou agentúrou Wavemaker spustila od 1. apríla autentickú kampaň, ktorou reaguje na aktuálnu situáciu.

Kampaň vychádza zo zavedeného positioningu značky zodpovedného a inovatívneho lídra. Tentokrát prináša autentické posolstvo generálneho riaditeľa Slovenskej sporiteľne, Petra Krutila.

Ľudia budú môcť špeciálnu komunikáciu banky vidieť vo vybraných reklamných breakoch všetkých slovenských televízií v čase 18.00 – 21.00 hod., na sociálnych sieťach a v direct formátoch.

Výrazne bude podporená aj v rámci internej komunikácie banky. Autenticitu podporuje dokumentaristický štýl, minimalistický branding a selektívny prístup k mediálnemu nasadeniu.

Celá komunikácia smeruje na web www.spolumamenato.sk, ktorý je prepojený s aktuálnou komunikačnou stratégiou banky smerujúcou klientov na bezpečné bankovanie.

„Uvedomujeme si náročnú situáciu našich klientov, či už ide o jednotlivcov, rodiny, drobných živnostníkov či  firmy. Slovenská sporiteľňa rovnako ako v čase ekonomickej krízy v roku 2009, tak aj teraz stojí pri svojich klientoch a zamestnancoch,“ vysvetľuje Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

„Preto sme pripravili mimoriadny balík pomoci, ktorý môže pomôcť lepšie zvládnuť dopady aktuálnej situácie. Opatrenia sa pozitívne dotknú pol milióna našich retailových klientov, ale aj tisícov firiem a podnikateľov. Na záver mi dovoľte vysloviť poďakovanie všetkým kolegom zo Slovenskej sporiteľne, za ich úsilie, odvahu a nasadenie v tejto náročnej situácii, v ktorej sme sa ocitli spolu s našimi klientmi,“ doplnil Peter Krutil.

Vizitka kampane:

Kampaň: #spolumamenato
Klient: Slovenská sporiteľňa
Mediálna agentúra: Wavemaker
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Jaroslava Huljaková
Režisér: Tomáš Juríček
Produkčná spoločnosť: Protos Productions

Pozrite si spoty:

TVC 20´:

Social 40´:

Interný vlog:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu