zdroj: SLSP

Koronakríza ukázala potrebu mať peniaze „vo forme“. Slovenská sporiteľňa preto prináša novú službu Finančný plán, ktorá pomôže ľuďom so zabezpečením do budúcna. Ako moderná a digitálna banka k tomu využíva mobilné riešenie, preto je hlavným hrdinom novej reklamnej kampane mobil.

Leitmotívom komunikácie je súvislosť medzi fyzickou a finančnou kondičkou. Pomocou tejto zrozumiteľnej témy kampaň približuje klientom dôležitosť mať svoje peniaze vo forme a predstavuje Finančný plán ako novú službu „dostupnú pre každého“.

Produkcia spotu bola po technickej stránke náročná, najmä 3D animácia mobilu ako hlavného hrdinu. Dynamiku a akčnosť podtrhuje aj známy svetový hit, ktorý zaznie v reklamnom spote (MC Hammer – Can´t touch this).

Novú kampaň ľudia uvidia v televízii, v rádiu, na internete, v kinách, v obchodných centrách, a keďže súvisí aj s tému kondičky, stretnú sa s ňou aj vo fitness centrách.

„Kampaňou prinášame novú službu, ktorá súvisí s našou dlhodobou strategickou orientáciou na služby v mobile a finančné poradenstvo. Ako najväčšia digitálna a mobilná banka zjednodušujeme klientom ich cestu k vlastnému finančnému plánu. Mobil si to odmaká skrátka za nich a oni dostanú svoje peniaze do správnej formy. Dobré finančné zabezpečenie a pripravenosť aj na neočakávané situácie, si práve vďaka skúsenosti s krízou ľudia uvedomili ešte výraznejšie. Pätina Slovákov nemá rezervu ani na jeden mesiac. Cieľom kampane je predstavenie novej služby a posilnenie spojenia značky Slovenskej sporiteľne s mobilom,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

„Ľudí kampaňou smerujeme na slsp.sk a následne na rezerváciu termínu priamo v pobočke. Dobrý finančný plán pokrýva štyri základné oblasti – sporenie, investovanie, poistenie a dôchodok. Záujemcom pripravíme finančné riešenie, ktoré je primerané ich veku, mesačným disponibilným zdrojom aj miere úspor. Finančný plán navrhne aj to, ako môžu ešte lepšie nakladať s peniazmi, ktoré im každý mesiac ležia „neaktívne“ na bežných či sporiacich účtoch, prípadne sa stratia v bežnej spotrebe“ doplnila Dáša Juríková.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Boogie films
Réžia: Wavemaker
3D: UPP
Mediálna agentúra: Wavemaker

Spot:

Vizuály kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu