Slovenská sporiteľňa v kampani použila ako influencera youtubera Selassieho

Kampaň je zameraná na účty pre mladých Space. V predchádzajúcej etape komunikácie používala sporiteľňa youtubera Gogo. Selassie aj Gogo patria medzi najznámejšiu komunitu vlogerov na Slovensku.

„Po minuloročnej úspešnej kampani na Space účty sme si dali cieľ využiť influencera pre našu značku v rozšírenej a integrovanej podobe. Náš aktuálny koncept, ktorý pracuje s výsledkami prieskumu medzi mladými a s osobnosťou obľúbeného vlogera Selassie, tento zámer dokonale vystihuje. Selassie reprezentuje komunikačný štýl cieľovej skupiny produktu, jej preferencie a životný štýl, “ povedal Martin Hýrošš zo Slovenskej sporiteľne.

Selassie a Gogo komunikuju Space ucet SLSP
Gogo a Selassie (zdroj: Core4)

,,Kampaň sme postavili na jednotnom a zjednocujúcom posolstve, ktoré nám má influencer pomôcť dostať do hláv mladých. Chceme vytvoriť silnú preferenciu, spojiť obľúbenosť účtu s obľúbenosťou Selassieho, nielen samoúčelne pracovať s Youtubermi, čo sa v segmente stalo módou,“ doplnil Creative & Strategy director agentúry Core4/Tell it online Andrej Csino.

Cieľom kampane je komunikovať mladým výhody Space účtu prostredníctvom jazyka, ktorý je im blízky a rešpektujú ho. Kampaň pracuje s využitím vtipných videí a vizuálov. Selassie bude hľadať „tie najobľúbenejšie veci pre mladých“.

„Koncept tento rok pracuje s výsledkom prieskumu GFK, v ktorom Space účet vyšiel ako najobľúbenejší medzi mladými,“ doplnila agentúra.

Najzaujímavejšie momenty z predchádzajúcej komunikácie vlogera Gogo:

Prečítajte si aj > YouTuber GoGo spustil vlastnú talkshow pod názvom Chill Out. Jeho prvým hosťom bol Andy Kraus