zdroj: Zlatý středník/PR Klub

Štartuje 18. ročník odbornej súťaže Zlatý středník (prekl.: Zlatá bodkočiarka), v ktorej si po prvý krát popri českých komunikačných projektoch zmerajú sily aj tie slovenské.

Porota bude posudzovať prihlásené práce zo Slovenska a Českej republiky naprieč rôznymi sektormi a porovnávať tie najzaujímavejšie osobnosti a PR agentúry oboch krajín.

Projekty so zaujímavým využitím komunikačných nástrojov, strategickým prístupom a kreatívnou prácou s obsahom je možné prihlásiť do 14. februára 2020.

Súťaž Zlatý středník po prvýkrát otvára brány slovenským prihlasovateľom, ktorých práce budú posudzované nielen českými poprednými odborníkmi zo sveta PR a komunikácie, ale aj tými najlepšími zo Slovenska.

Slováci aj Česi tak budú bojovať o prestížne ocenenia, ktoré sa udeľujú v 18 hlavných kategóriách a v odborových sektoroch a kategóriách Grand Prix.

„Som rád, že po prvýkrát si budú môcť oba národy zmerať sily v jednej súťaži. Napriek nášmu rozvodu pred vyše štvrťstoročím má veľa kampaní presah z jednej krajiny do druhej. Každá má však svoje špecifiká, ktoré je potrebné v komunikácii rešpektovať,“ povedal Martin Dobiš, manager PR Klubu pre Slovensko.

Tradičná súťaž tento rok významne rozšírila svoje kategórie a zamerala sa predovšetkým na komunikačné kampane a projekty, ktoré novátorským a jedinečným spôsobom budujú hodnotu a povesť značky.

„Novo budú mať prihlasovatelia prác možnosť vyberať medzi kategóriami, ako Inovatívne využitie sociálnych sietí, Najlepšie zapojenie influencera či celebrity, Najlepšia interná komunikácia a employee engagement, Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny, Launch, Relaunch, Rebranding alebo Najlepšia štruktúra, Obsah a Storytelling, “ predstavuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná riaditeľka českého PR Klubu.

Na konci apríla 2020, kedy sa uskutoční galavečer s vyhlásením výsledkov, sa dozvieme, ktorá je napríklad Najlepšia integrovaná kampaň, PR agentúra, Mladý piárista a kto bude vymenovaný za Osobnosť PR pre rok 2019.

Vyhlasovateľom súťaže je už osemnásty raz profesijná organizácia PR Klub združujúca expertov na komunikáciu z radov riaditeľov komunikácie, tlačových hovorcov, PR manažérov a konzultantov.

Nielen členovia PR Klubu sa môžu v budúcom roku tešiť na vzdelávacie semináre s témami nových komunikačných kategórií súťaže.

Prihlášku môžu podať firmy, neziskové organizácie a vládne inštitúcie do 14. februára 2020 na www.zlatystrednik.cz/prihlaska.

Zlatý středník 2019 – kategórie:

1. Najlepší tlačený časopis a noviny
2. Najlepší elektronický časopis a blog
3. Najlepší newsletter
4. Najlepšia brožúra, katalóg a leták
5. Najlepšia výročná správa
6. Najlepšie webové stránky
7. Najlepšia mobilné aplikácia
8. Najlepšie audio a video prezentácia
9. Najlepší PR event
10. Inovatívne využitie sociálnych sietí
11. Najlepšie zapojenie influencera a celebrity
12. Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling
13. Najlepšia kreatívna idea
14. Nízky rozpočet a jeho efektivita
15. Najlepšia interná komunikácia a employee engagement
16. Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny
17. Použitie technológií a inovácií
18. Launch, relaunch, rebranding

Profesijné sektory:

1. Finančné služby
2. Zdravotná starostlivosť a farmácia
3. Auto-moto a doprava
4. Šport a zábava
5. Umenie a médiá
6. Telekomunikácie a IT
7. Cestovný ruch a gastronómia
8. Priemysel a energetika
9. FMCG, krása a móda
10. Neziskový sektor
11. Verejný sektor

NIE JE MOŽNÉ SA PRIHLÁSIŤ (navrhne porota):

Grand Prix
Najlepšia integrovaná kampaň
Najlepšia agentúra
Regionálna agentúra roka
Mladý piárista
Osobnosť PR

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu