Popredný nemecký vydavateľ M. DuMont Schauberg zaviedol riešenie na spoplatnenie obsahu od Piano Media na webstránke jedného zo svojich siedmich denníkov. Čitatelia regionálneho denníka “Kölner Stadt-Anzeiger” teraz platia za online obsah po prekročení mesačného limitu voľne dostupných článkov. Pre Piano Media je to druhá veľká implementácia v Nemecku, ktorou pokračuje rapídna medzinárodná expanzia spoločnosti po tom, ako v roku 2013 predstavila riešenie metered paywall.

Spoločnosť Piano Media GmbH je európskym lídrom v poskytovaní riešení pre monetizáciu digitálneho obsahu. Technológiu Piano Media využíva viac ako 100 online mediálnych služieb od 30 vydavateľských domov v Nemecku, Spojených štátoch amerických, Spojenom kráľovstve, Španielsku, Poľsku, na Slovensku a v Slovinsku.

Spoločnosť DuMont si vybrala riešenie Piana hlavne kvôli jeho flexibilite a možností prispôsobenia. Napriek tomu však bolo potrebné množstvo práce na systémovej integrácii. “Projekt po technickej stránke bol naozaj sofistikovaný”, uviedol Michael Niedringhaus, riaditeľ rozvoja spoločnosti DuMont. “Mali sme prísne požiadavky na to, ako potrebuje riešenie Piano zapadnúť do nášho existujúceho technického prostredia a sme radi, že naše IT tímy boli schopné úzko spolupracovať a zvládnuť tak túto výzvu.”

Piano prepojilo jeho softvérovú platformu s CDN (Content Delivery Network) sieťou Edgecast spoločnosti DuMont a vytvorilo tak rozhranie pre ich účtovnícke a fakturačné systémy. “Bol to pre nás náročný integračný projekt,” povedal Ján Cifra, manažér pre rozvoj biznisu Piano Media. “Systém SAP ERP spoločnosti DuMont je mimoriadne zabezpečený a my sme si dali záležať, aby sme toto zabezpečenie žiadnym spôsobom neohrozili.”

Technológia Piana umožňuje, aby spoločnosť DuMont ponúkala svojim užívateľom rôzne typy prístupov vrátane tzv. “all digital”, ktorý zahŕňa prístup cez webový prehliadač, mobilné zariadenia alebo iPad ako aj cez ePaper a ďalšie formy digitálneho obsahu. “Keďže používatelia čoraz častejšie konzumujú digitálny obsah cez mobilné zariadenia alebo offline cez aplikácie, je dôležité, aby sme im ponúkli typ prístupu, ktorý potrebujú,” povedal Niedringhaus.

Cifra zhodnotil, “Spoločnosť DuMont rozpoznala, že zavedenie digitálneho predplatného bude generovať nové príjmy. Využívaním metered paywall a integrovaním celého digitálneho obsahu do platformy Piano budú môcť používatelia platiť za obsah na základe ich potreby.”

SaaS riešenia spoločnosti Piano Media a jej skúsenosti s monetizovaním obsahu umožňujú mediálnym domom zvyšovať predaje digitálneho obsahu, pričom merateľné výsledky sú dosiahnuté okamžite po nasadení riešenia Piano. Tržby generované prostredníctvom Piana umožňujú médiám financovať tvorbu vysoko kvalitných reportáží, venovať sa investigatívnej žurnalistike a ponúkať nové služby, akými sú napríklad video- a audioreportáže.

Rozsiahle know-how spoločnosti Piano Media v oblasti optimalizácie a zvyšovania predaja digitálneho predplatného, ako aj jej komplexnú dátovú analytiku úspešne využíva už viac ako 100 online služieb ako napríklad Newsweek (USA), Neue Osnabrücker Zeitung (Nemecko), DC Thomson (Spojené kráľovstvo) a Agora (Poľsko).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu