zdroj foto: PR Klub

Odborová súťaž Zlatý středník (prekl.: Zlatá bodkočiarka) spúšťa hodnotenie viac 400 prihlášok komunikačných projektov, čo je trikrát viac ako v minulom roku.

Medzi prihlasovateľmi síce dominujú práce z Českej republiky, no 54 je ich aj zo Slovenska.

Práve našej krajine boli otvorené dvere k tejto prestížnej súťaži po prvýkrát v jej 18-ročnej histórii. Prihlášky prišli z radov medzinárodných korporácií, malých a stredných firiem, verejných inštitúcií a z neziskového sektora.

Vysoký záujem ukázať svoje najlepšie práce majú tiež slovenské a české agentúry špecializujúce sa na public relations a obsahovú komunikáciu, sociálne médiá, digitálnu komunikáciu a tiež kreatívne štúdiá.

Súťaž Zlatý středník má už 18 rokov renomé postavené na dôkladnom hodnotení od špičkových expertov na jednotlivé oblasti komunikácie. Usporadúva ho profesijná organizácia PR Klub.

Prebiehajúci ročník je v znamení dvoch významných inovácií. „Súťaž od svojho vzniku prešla mnohými premenami, ktoré vždy reagovali na aktuálny dopyt zadávateľov v práci s obsahom, formou a nástrojmi modernej komunikácie,“ hovorí Pavel Vlček, predseda Výkonného výboru PR Klubu.

„Prvou zmenou je, že teraz už pokrýva všetky zásadné oblasti, ktoré sú pre zadávateľa dôležité. A to od práce s influencermi po budovanie značky či integráciu použitých nástrojov. Druhá novinka tohto ročníka vznikla na základe dopytu zo Slovenska. Tamojšie komunikačné tímy tak teraz majú príležitosť zmerať si sily s českými projektmi, pretože 13 percent z viac ako štyroch stoviek prihlášok je zo Slovenska,“ doplnil Pavel Vlček.

„Celkovo 54 prihlášok zo Slovenska vysoko prekročilo ciele, ktoré sme si stanovili na začiatku tohto pre nás prvého ročníka. Pre nás to znamená, že slovenskí zadávatelia a agentúry sa neboja vstúpiť do spoločného ringu s českými kolegami,“ povedal Martin Dobiš, Manager PR Klubu pre Slovensko.

„Obrovský benefit PR Klubu a celej súťaže spočíva v transparentnej práci poroty. Tá nie je zložená len z riaditeľov PR agentúr, ale predovšetkým zo starostlivo vybraných českých a slovenských odborníkov, nezaťažených lokálnym konkurenčným bojom,“ doplnil Martin Dobiš.

Popri tradičných kategóriách, v ktorých sú hodnotené najlepšie firemné časopisy, newslettre, katalógy, letáky, výročné správy, weby a profily na sociálnych sieťach, sú tento rok najobsadzovanejšími kategóriami Najlepšia audio a video prezentácia, štruktúra, obsah a storytelling, PR event, zapojenie influencera a celebrity, kreatívna idea, využitie sociálnych sietí, internej komunikácie a employee engagement.

Celkom dvanásť porôt, zložených z popredných českých i slovenských odborníkov na riadenie reputácie značiek a ich komunikáciu, šéfredaktorov kľúčových médií a špičkových grafikov, zhodnotí v priebehu marca prihlásené práce a pripraví tiež všetkým súťažiacim spätnú väzbu obsahujúcu motivujúce odporúčanie pre prípadné zlepšenie.

„Práve motivácia neustále sa zlepšovať je hnacím motorom Zlatého středníku takmer dve desiatky rokov. Za to, že chcú ukázať, čo dokázali a motivovať tak aj ostatných na zlepšovanie, patrí všetkým prihlasovateľom obrovská vďaka,“ dodáva Pavel Vlček.

Zlatý středník 2019 – kategórie

1. Najlepší tlačený časopis a noviny
2. Najlepší elektronický časopis a blog
3. Najlepší newsletter
4. Najlepšia brožúra, katalóg a leták
5. Najlepšia výročná správa
6. Najlepšie webové stránky
7. Najlepšia mobilná aplikácia
8. Najlepšia audio a video prezentácia
9. Najlepší PR event
10. Inovatívne využitie sociálnych sietí
11. Najlepšie zapojenie influencera a celebrity
12. Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling
13. Najlepšia kreatívna idea
14. Nízky rozpočet a jeho efektivita
15. Najlepšia interná komunikácia a employee engagement
16. Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny
17. Použitie technológií a inovácií
18. Launch, relaunch, rebranding

Profesijné sektory

1. Finančné služby
2. Zdravotná starostlivosť a farmácia
3. Auto-moto a doprava
4. Šport a zábava
5. Umenie a médiá
6. Telekomunikácie a IT
7. Cestovný ruch a gastronómia
8. Priemysel a energetika
9. FMCG, krása a móda
10. Neziskový sektor
11. Verejný sektor

NIE JE MOŽNÉ SA PRIHLÁSIŤ (navrhne porota):

Grand Prix
Najlepšia integrovaná kampaň
Najlepšia agentúra
Regionálna agentúra roka
Mladý piárista
Osobnosť PR

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu