záber zo spotu

Portál Ads of the World zaradil emotívny vianočný spot pre Pilsner Urquell od reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi medzi najkrajšie vianočné reklamy. Spoty zasielajú do Ads of the World často sami agentúry, no je len rozhodnutí redakcie portálu, ktorý spot zverejní.

Najnovší spot pre Pilsner Urquell zaradil portál Ads of the World medzi najkrajšie vianočné reklamy v sekcii Highlighted christmas collection.

Ideu spotu tvorí dojemný príbeh syna, ktorý svojmu otcovi pripraví prekvapenie a docieli tradičnú atmosféru, keď slávili Vianoce spolu, ako rodina, keď bol ešte malý. Syn vyberie z albumu starú fotografiu a podľa nej zháňa po antikvariátoch a vianočných trhoch všetko čo mali na vianočnom stole, vrátane fľaškového piva Pilsner Urquell.

„Pilsner Urquell je značka, ktorá dbá na tradície, preto sa tento rok zamyslela nad skutočným významom Vianoc. Azda najtradičnejší sviatok v roku je totiž v súčasnosti často obdobím zhonu, v ktorom treba ľuďom pripomínať, čo je skutočne dôležité. Preto sa značka Pilsner Urquell rozhodla ukázať, na akých tradíciách skutočne záleží – konkrétne na rodinnej pohode,“ povedal pre MediaWatch.Dog Luděk Baumruk, marketingový manažér značky Pilsner Urquell. Čítaj viac.

Kolekciu najkrajších vianočných reklám podľa portálu Ads of the World tvoria aj reklamy pre E.ON, či letisko Heathrow o ktorých sme už písali.

Vianočný spot – „The Solar Christmas Experience“ – E.ON Sweden

Reklamný spot z dielne reklamnej agentúry M&C Saatchi Stockholm pre E.ON Sweden zachytáva príjemný seniorský pár Larsa and Ingegärd Anderssonovcov žijúcich v malom švédskom mestečku Sölvesborg, ktorí majú vynikajúce riešenie napájania a poháňania svetelnej vianočnej výzdoby prostredníctvom solárnych panelov a akumulátora.

„Myšlienka kampane vznikla tak, že od dodávateľa energie E.ON sme dostali inštrukciu spropagovať ich solárne panely a skladovanie energie prostredníctvom akumulátora. Ale otázkou bolo, či je možné, aby solárne panely pracovali aj v strede temnej švédskej zimy? Prišli sme s nápadom vytvoriť video, v ktorom ukážeme zákazníkom neuveriteľnú svetelnú hru vianočných svetiel a chceli sme ju natočiť v prostredí typického rodinného domu nejakého švédskeho páru. Svetelnú show sme nakoniec natočili v skutočnom prostredí v malom švédskom mestečku Sölvesborg v dome poľnohospodárov Larsa a Ingegärd Anderssonovcov. Vianočná svetelná show je doplnená o hudobný remix švédskeho super DJ Avicii s názvom “Pre lepší deň,” a počas natáčania ju bolo vidieť a počuť na míle ďaleko,“ povedal o kampani pre MediaWatch.Dog Martin Cedergren, kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ agentúry M&C Saatchi Stockholm. Čítaj viac.

 

Vianočný spot „Coming Home for Christmas” – Heathrow Airport

Vianočnú kampaň, ktorej hlavnými hrdinami sú dvaja manželia – medvedíci, spustila spoločnosť začiatkom mesiaca november. Reklama zachytáva nežné okamihy medzi dvojicou manželov od okamihu, keď manželka nežne prebudí svojho manžela na sedadle v lietadle až po stretnutie so svojimi najdrahšími.

Kampaň bola vytvorená reklamnou agentúrou Havas, o filmovú réžiu sa postaral Dom & NIC, o produkciu Outsider Productions a o animácie spoločnosť The Mill.

Ako sa vyjadrila spoločnosť na svojej stránke, reklama je ďalšou fázou kampane, ktorá oslavuje 70. výročie značky Heathrow Airport a je pokračovaním kampane Heathrow’s First Flight, ktorá bola spustená v lete a taktiež získala pozitívny ohlas.

„Milujeme film a dúfame, že cesta medvedíkov cez letisko zachytáva vzrušenie, ktoré ľudia cítia, keď prechádzajú cez letisko Heathrow do náručia svojich blízkych počas Vianoc,“ vyjadril sa o reklame Jonathan Coen, komerčný riaditeľ Heathrow. Čítaj viac. 

Prečítajte si aj > Najlepšie reklamy a najlepšie virálne vianočné videá v roku 2016 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu