zdroj: Jure Tovrljan/Behance

Jure Tovrljan, kreatívny a grafický dizajnér zo Slovinska, pretvoril známe logá svetových značiek. Logá majú dizajn, ktorý súvisí so súčasnou situáciou vo svete, teda pandémiou koronavírusu COVID-19.

Podľa magazínu Plain majú logá zo série Coronavirus Logos verejnosti pripomínať, aby sa ľudia mali na pozore, udržiavali si odstup a zostali v bezpečí počas pandémie koronavírusov.

„Len pre predstavu o tom, ako by mali logá vyzerať v týchto ťažkých časoch. Zachovajte pokoj a rozvahu. Zostaňte doma,“ uviedol Jure Tovrljan k svojmu dielu. Jeho vyjadrenie zverejnil portál AdAge.

Na nových logách začal kreatívec pracovať asi pred týždňom. Pozeral sa na logo Starbucks a napadlo ho ako by vyzerala morská víla s maskou. Dnes je celý svet iný a mení sa každým dňom. Sociálne médiá sú plné lacných mementov. To sa kreatívcovi nepáčilo a rozhodol sa urobiť to po svojom.

„Rozhodol som sa oživiť svoju starú vášeň, teda dizajn log, a videl som príležitosť pre kvalitný obsah, ktorý by som v týchto ťažkých časoch s potešením videl na svojom hlavnom paneli v sociálnej sieti,“ uviedol Jure Tovrljan pre portál AdAge.

Nie všetky logá, ale mali potenciál na pretvorenie. Jure Tovrljan na začiatok skúmal logá najznámejších značiek ako Nike, Apple, Starbucks a Coca-Cola. Ich pretvorenie nebolo jednoduché ako by sa prvý pohľad mohlo zdať.

Na svoju prácu dostal aj negatívnu spätnú väzbu. Celkovo, ale jeho nápad získal pozitívnu odozvu.

Na pretvorených logách má morská víla od Starbucks na tvári masku, olympijské kruhy sú oddelené a logo NBA bolo zmenené tak, aby ukazovalo pozastavenie sezóny 2019-2020. Mnohé logá majú pozmenený text.

„Verím, že značky, ktorých logá som použil, voči mne necítia zlobu, kvôli tomu akým spôsobom som ich vylepšil. Je to kreatívna vec, ktorá môže rozosmievať naše znepokojené tváre,“ uviedol Jure Tovrljan pre portál AdAge.

Jure Tovrljan pracuje pre nezávislú slovinskú agentúru AV Studio, ktoré je na trhu 41 rokov. Agentúra zamestnáva viac ako 60 ľuďí. Klientelu agentúry tvoria domáce aj medzinárodné spoločnosti.

Všetky logá zverejnil Jure Tovrljan na svojej podstránke Behance. V sekcii Coronavirus-Logos, sú prehľadne usporiadané a dostupné k nahliadnutiu pre každého:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu