vizuál kampane (zdroj: SLSP)

Banka sa rozhodlo využiť minuloročný televízny spot, ktorý vznikol v medzinárodnej produkcii. Kampaň je unikátna tým, že bola vytvorená pre dva trhy súčasne, okrem Slovenska ju videli aj diváci v Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí. Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda, či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho.

Pre Slovenskú sporiteľňu a Erste Bank vytvoril moderný spot, ktorý ukazuje, ako jednoducho, bezpečne, vždy a všade bankovať s Georgeom. Benefitmi kampane sú investovanie bez vstupných poplatkov a účet s odmenou 60 eur cez Georgea.

„Kampaňové posolstvo sme rozdelili do dvoch častí. Najskôr komunikujeme, že s Georgeom je možné jednoducho narábať a teraz navyše aj pravidelne investovať, už od 20 eur mesačne. Následne apelujeme na tých, ktorí Georgea ešte nemajú, aby si ho stiahli do mobilu a získali nový účet do 10 minút,“ vysvetľuje Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

„Keďže minulý rok počas trvania tejto kampane vypukla koronakríza, rozhodli sme sa ju pozastaviť a v priebehu troch dní sme nasadili nový televízny spot o bezpečnom bankovaní. Dnes, keď sme TV spot spustili opäť, už máme v mobilnom Georgeovi viac ako 665-tisíc používateľov, ktorí majú možnosť začať pravidelne investovať cez mobilnú aplikáci,“ doplnil Peter Holík.

Slovenská sporiteľňa je najväčšia digitálna a mobilná banka, v prestížnom rebríčku Finnoscore, ktorý hodnotil webstránku, internetbanking a mobilnú aplikáciu, získala druhé miesto spomedzi 200 bánk z 25 krajín Európy a severnej Ameriky.

Predbehla v rebríčku aj zahraničných gigantov, akými sú US Bank v USA alebo digitálna Starling Bank v Británii. Jej modernú digitálnu platformu George už aktívne používa viac ako 990-tisíc ľudí, z toho viac ako 665-tisíc aj v mobile. Mobilná aplikácia sa dlhodobo drží na popredných priečkach s počtom stiahnutí aj v hodnotení používateľov v obchodoch Google Play a v AppStore. Konzultačná spoločnosť Greyson ju označila za najviac „user friendly“.

Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Jung von Matt
Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
režisér: Eli Arenson
produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film

Adaptácia: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Copywrighting: Eva Myjavcová
Account: Jaroslava Huljaková
hudba: FATMUSIC

Vizuál kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu