vizuál kampane, print (zdroj: Istropolitana Ogilvy)

Spravodajský portál ponúka od začiatku apríla možnosť čítať aj články, ktoré boli doteraz uzamknuté. Vydavateľstvo sprístupnilo články z titulky SME.sk všetkým čitateľom počas prvej hodiny od zverejnenia.

Kampaň pobeží v TV, digitále a printe a jej cieľom je získať nových predplatiteľov. „Idea kampane vychádza už priamo z vlastnosti produktu – hodina najnovších správ zadarmo. Zároveň idea zohľadňuje aktuálne dianie vo svete, kde sa všetko mení z hodiny na hodinu. Cieľovou skupinou je Mass market prítomný na online. Kampaň beží počas apríla,“ prezradil pre Mediahub.sk Michal Belej, Associate Creative Director reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy.

Pre čítanie „hodinových“ článkov sa stačí zaregistrovať. „Ak chcete čítať prémiový obsah kedykoľvek a bez obmedzení, budeme radi, ak si zakúpite predplatné SME.sk. Podporíte tým nezávislú žurnalistiku, ktorú pre vás robíme už 27 rokov. Z predplatného financujeme okrem stoviek prémiových článkov aj naše bezplatné podcasty, videá a články o šírení epidémie koronavírusu,“ uviedol Alexej Fulmek, CEO vydavateľstva Petit Pres.

Vizitka kampane:

Art director: Michal Valušek
Copywriter: Peter Darovec, Rado Olos, Michal Belej, Hugo Pauliny
Account manager: Tomáš Markusek
Produkcia: HomeMedia Production

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu