Televízne noviny s Igorom Matovičom (foto: TV Markíza)

Divácky záujem o aktuálne informácie v čase boja proti šíriacej sa pandémii nového koronavírusu naďalej stúpa. V sobotu, 17. októbra 2020, premiér Igor Matovič ohlásil plán plošného testovania obyvateľov Slovenska na ochorenie COVID-19, televízia Markíza ho preto hneď v ten istý deň operatívne pozvala do vysielania večerných Televíznych novín, aby divákom sprostredkoval všetky podrobnosti.

Sobotné vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli sobotné Televízne noviny od začiatku septembra druhý najvyšší rating 12,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 32,7 %, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť rekordných 730-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 134 000).

Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátora Viktora Vinczeho s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:32 sledovalo Markízu až 820-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé a tretie miesto v sobotnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 11,7 % / share 30,0 %) a Športové noviny (rating 9,3 % / share 24,1 %). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 682-tisíc a športové spravodajstvo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala slovenská premiéra dobrodružného kinohitu Kráľ Artuš: Legenda o meči, ktorý dosiahol rating 8,2 % a trhový podiel 22,6 %. Celkovo si ho vychutnalo 342-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V nedeľu, 18. októbra 2020, si suverénne večerné víťazstvo v čase po 20:30 v oboch hlavných cieľových skupinách pripísala mimoriadne obľúbená zábavná šou 2 na 1.

Pôvodný formát autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla dosiahol v cieľovej skupine 12-54 v rámci aktuálnej série doposiaľ druhý najvyšší rating 9,1 % pri trhovom podiele 23,3 %.

Konkurenčný film Psia duša 2 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 14,0 % a snímka Zasľúbený život na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,8 %.

Premiérová epizóda šou 2 na 1, ktorej exkluzívnym hosťom bol obľúbený herec Jozef Vajda, pritiahla k obrazovkám 485-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej série taktiež druhý najlepší výsledok.

Celkovo najsledovanejším nedeľným programom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali vysoko nadpriemerný rating 11,8 % aj trhový podiel 29,6 %.

Spravodajský súhrn si na Markíze pozrelo 645-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Druhé miesto v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 relácii Počasie, ktorá si pripísala rating 10,3 % a trhový podiel 25,2 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu