zdroj: RTVS

Počas sobotného večera bola Jednotka aj jednotkou v sledovanosti so zábavnými reláciami Záhady tela, Pumpa a Neskoro večer. Záujmu divákov sa však tešila aj vedomostná súťaž Čo ja viem v piatok večer a nedeľná politická diskusia O 5 minút 12. Dvojka lákala divákov najmä na športové prenosy.

Už počas štvrtkového večera si prvý televízny okruh zaplo množstvo divákov. Talkšou Zlaté časy prilákala k obrazovkám 329 tisíc divákov pri trhovom podiele 15,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V piatok večer sledovalo šou Čo ja viem 376 tisíc divákov pri trhovom podiele 17,1 % v cieľovej skupine 12+ a prostredníctvom mobilnej aplikácie si svoje vedomosti otestovalo viac ako 32 tisíc divákov pri televíznych obrazovkách.

V sobotu u divákov bodovala spomínaná súťažno-zábavná šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 391 tisíc divákov pri trhovom podiele 18,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Divákov k obrazovkám počas sobotného večera prilákali aj satirický seriál Pumpa (280 tisíc, 13,8 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (284 tisíc, 16,8 %). Jednotka bola počas sobotného večera trhovou jednotkou.

Dvojka zaujala divákov počas neskorého piatkového večera talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú sledovalo 71 tisíc divákov pri trhovom podiele 3,7 % v cieľovej skupine 12+ a program sa stal najsledovanejšou reláciou Dvojky počas dňa.

V sobotu lákala Dvojka divákov najmä na športové prenosy. Popoludní sledovalo futbalový duel FC ViOn Zlaté Moravce – DAC Dunajská Streda v rámci Fortuna ligy 57 tisíc divákov pri trhovom podiele 7,6 % v cieľovej skupine 12+.

Nasledujúci zápas HK Poprad a HK Dukla Ingema Michalovce v rámci hokejovej extraligy prilákal k obrazovkám Dvojky 154 tisíc divákov pri trhovom podiele 12,5 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer si príhovor predsedu vlády SR Eduarda Hegera v rámci Mimoriadnych správ pozrelo 297 tisíc divákov pri trhovom podiele 16,3 % v cieľovej skupine 12+. V nedeľu zaujala divákov aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú si nenechalo ujsť 424 tisíc divákov pri trhovom podiele až 30,4 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu